تحقیق زیر درباره خود پنداره است .و شامل : خود، تعاریف خود پنداره، 2منابع تشکیل دهندۀ خود پنداره، ابعاد خودپنداره، رشد و تغییر خود پنداره، عوامل موثر بر رشد خودپنداره،اهمیت خودپنداره، اجزا و عناصر خودپنداره، عزت نفس،
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
30 صفحه
کد:
820 mb


توضیحات:

 اهمیت داشتن، هسته کنترل، آسیب پذیری، ویژگی¬های خود پنداره، الگوهای نظری خودپنداره، لگوهای تک بعدی، لگوی چند بعدی خودپنداره، الگوی عامل مستقل، الگوی عامل همبسته، الگوی جبرانی، الگوی طبقه ای، الگوی سلسله مراتبی، پیشینه تحقیق، مروری بر پیشینه داخلی، مروری بر پیشینه خارجی، منابع و مآخذ ، منابع فارسی، منابع انگلیسی.

خود پنداره معنایی روان شناختی است که احساسها، رفتار ها، دیدگاه ها و نیز مقوله های توصیفی ما از خودمان را توصیف می کند . هماهنگی و ارتباط با شخصیت های مهم زندگی کودک مانند (پدر و مادر، خواهران، برادران، استادان ، بزرگترها، هم سن ها . اولین عاملی که در رشد خود پنداره لازم است آگاهی از خود است. کودک از شیوه تعامل با دیگران به راحتی از (وجود) خویش در محیط اطلاع پیدا می کند .و دارنده یک هویت به عنوان من یک کودک هستم می شود.

در یک شخصیت سالم در کل دورۀ زندگی نطرها و افکار جدید به طور همیشگی جذب شده و تفکرهای قدیمی از بین می روند . باید به دانش آموزان وقت انتخاب داده شود و این امکان برای آنها ایجاد شود که داوطلبانه در دروس شرکت کنند . معلم باید پشتوانه دانش آموز بوده و امکاناتی به وجود بیاورد که در آن به گفت وگوهای دانش آموزان ارزش داده¬شود.