خلاّقیت پدیده ای است که نتیجۀ آن یک کارخارق للعاده باشد که توسط گروهی در زمان معین به عنوان چیزی مفید و رضایت¬بخش مورد قبول واقع شود. محققان دیگری تلاش کرده¬اند که رفتار خلاق را براساس سرمشق ملی شدن وسیله ای قانع کنند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
32 صفحه
کد:
818 mb


توضیحات:

مقاله زیر درباره خلاقیت می باشد و شامل : اهمیت خلاّقیت، مراحل خلاّقیت، ویژگی های مهم در خلاقیت، عوامل مؤثر در خلاّقیت و رشد آن، دانش، توانایی عقلانی، سبک فکری، انگیزش، شخصیت، محیط، خلاّقیت از دیدگاه مکاتب مختلف، مکتب رفتارگرایی، مکتب روانکاوی، مکتب شناختی، ویژگی¬¬های افراد خلاق، ویژگی¬های شناختی افراد خلاق، ویژگی¬های انگیزشی افراد خلاق، ویژگی¬های شخصیتی افراد خلاق، پرورش خلاّقیت و ایده پردازی در دانش¬آموزان، تجسم قوی، درک مطلب، توجه به عواطف، قدرت تخیل، ابتکار، توانایی درونی، بررسی راه¬های متفاوت، شوخ طبعی ، زود قضاوت نکردن، نگاهی دوباره، اصول تورنس، الگوی پرورش خلاقیت ویلیافر، پیشینه تحقیق، مروری بر پیشینه داخلی، مروری بر پیشینه خارجی، منابع و مآخذ، منابع فارسی، منابع انگلیسی.

خلاّقیت پدیده ای است که نتیجۀ آن یک کارخارق للعاده باشد که توسط گروهی در زمان معین به عنوان چیزی مفید و رضایت¬بخش مورد قبول واقع شود. محققان دیگری تلاش کرده¬اند که رفتار خلاق را براساس سرمشق ملی شدن وسیله ای قانع کنند. آنها اعتقاد دارند که فرد خلاق هنگام عمل به رفتارهای خلاق، با تشویقی رو به رو شده-است و به اندک اندک اندیشه و نیروی او در مسیر رفتارهای متفکرانه در هم امیخته شده است. ین ویژگی ها در مواردی با هم وجه مشترک دارند، بطور کلی به نظر می رسد که ویژگی انسان¬های متفکر به استقلال و اعتماد به نفس است. آنها جذب کننده خود و دیگران هستند و مهم تر از همه پذیرنده چیزی هستند که زندگی به آنهاتقدیم می کند