جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
28 صفحه
کد:
817 mb


توضیحات:

پروژه زیر درباره مبانی نظری مهارت های اجتماعی می باشد . و شامل : هدفهای اجتماعی شدن ، مولفه های مهارت اجتماعی، عوامل موثر در رشد مهارتهای اجتماعی ، ارتباط با همسالان، ارتباط با بزرگسالان ، خانواده، پیشینه ی پژوهش، پژوهش های انجام شده در داخل كشور، پژوهش های انجام شده در خارج از كشور، فهرست منابع، منابع فارسی، منابع انگلیسی.

مهارت اجتماعی و سازگاری اجتماعی راه کاری است که افراد را اماده می کند تا رفتار دیگران را درك و پیش بینی کنند و تعاملات اجتماعی خود را تنظیم ، نمایند. سازگاری اجتماعی همانند با مهارت اجتماعی است . گروه هم سن وسال نیز مانندخانواده می‏تواند در ایجاد شخصیت فردتاثیر داشته باشد . همیشه مواردی برای تقلید و هماهنگی در گروه وجود دارد. ولی از سن دبستانی به بعد، فرد بیشتر از گردهمایی همسالان لذت می برد . 

همچنین خانواده یکی از برترین نکاتی است که بر اجتماعی شدن افراد اثرمی گذارد . همچنین تحقیق ها نشان داد بین هدف های چهار گانه و کارکرد تحصیلی همبستگی مثبت وجود دارد. هم چنین نتایج تحلیل رگرسیون نشان داد كه از میان متغیر های هدف های چهار گانه پیشرفت به عنوان متغیر های پیش بینی متغیر های اهداف مسلط شدن و عملكرد دوری پیش بینی كننده عملكرد تحصیلی می باشند. پدر و مادرها فرزند را برای زندگی در اجتماع آماده می کند. یعنی مسئول است و پیامدهای جامعه را به کودک یاد دهد .و مهارتهای ویژه و چگونگی برخورد با جامعه را در فرد ایجادکند .