هوش معنوی، اصول و راهنمای رسیدن به فهم درستی از جنبه های دیگر است و گرایش ما برای دست یافتن معنا و ارتباط با بی نهایت است. هوش رفتار برطرف کرن مسئله ای مرتبط است که در ایجادتسهیل اهداف پیش بینی و رشد سازگارانه در نظرگرفته شده است.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
43 صفحه
کد:
806 mb


توضیحات:

پروژه زیر درباره هوش معنوی می باشد . و شامل : تاریخچه هوش معنوی، تعریف هوش، تعاریف هوش معنوی از دیدگاه های مختلف، تعریف ایمونز ، تعریف واگان، تعریف زهرومارشال ، تعریف لدین ، تعریف سیسک، تعریف نازل ، تعریف نوبل ، تعریف والش و وگان، تعریف ولمن ، تعریف سانتوس ، تعریف امرام ، معنویت، چندین بعد مهم از معنویت، وگان بعضی از خصوصیات معنویت را چنین عنوان کرده است، همپوشی بین معنویت و مذهب، انواع معنویت، معنا، تعالی، عشق، اسلام و معنویت، ویژگی اصلی انسانهای معنوی، عشق و علاقه و نوع دوستی، ابعاد ارادی انسان های معنوی، بعد معرفتی (عقیدتی یا شناختی)، بعد عاطفی و احساسی، بعد ارادی، مدل هوش معنوي کینگ، پیشینه تحقیق، منابع، منابع فارسی، منابع لاتین.

هوش معنوی، اصول و راهنمای رسیدن به فهم درستی از جنبه های دیگر است و گرایش ما برای دست یافتن معنا و ارتباط با بی نهایت است. باتوجه به مسیر پیشرفت بشر ازبه وجود امدنش تاکنون و به وجود امدن تمدن ها و پیشرفت به دست امده درعلوم و فنون، آدمی توانسته تا مقداری جایگاه خود را روی زمین پیداکند و جایگاهی برای آسایش خود به وجود اورد . هوش رفتار برطرف کردن مسئله ای مرتبط است که در ایجادتسهیل اهداف پیش بینی و رشد سازگارانه در نظرگرفته شده است. هوش معنوی هنگامی به وجود می آید که ما به روشی زندگی کنیم که بتوانیم معنویت را با زندگی روز مره خود امیخته کنیم . هوش معنوی هوش برتر است که حاصل تفکر ادراکات و حل مسئله می باشد.