پروژه زیر درباره مبانی نظری هویت و اختلال هویت جنسی می باشد و شامل : هو یت اجتماعی، نقش جنسی، نقش آموزی جنسی، ملاک الف، ملاک ب، عوامل اجتماعی و روان شناختی، فرضیات روانکاوی مطرح شده ... است.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
28 صفحه
کد:
750 mb


فهرست مطالب:

پروژه زیر درباره مبانی نظری هویت و اختلال هویت جنسی می باشد و شامل : هو یت اجتماعی، نقش جنسی، نقش آموزی جنسی، ملاک الف، ملاک ب، عوامل اجتماعی و روان شناختی، فرضیات روانکاوی مطرح شده، پیشینه پژوهش، اختلال هویت جنسی و سبک های والدینی، اختلال هویت جنسی و کیفیت زندگی، پیشینه پژوهشی، اختلال هویت جنسی و ویژگی های شخصیتی، فصلنامه پزشکی باروری و ناباروری، منابع انگلیسی.


توضیحات:

معنی هویت در دیدگاه روان شناسان، جامعه شناسان و روان شناسان اجتماعی جایگاه ویژه ای دارد. هویت فردی که تفکر فرد از خویش است نیز در پی عاملات اجتماعی ساخته می شود. نقش جنسی پیشینه رفتاری بیرونی است که منعکس کننده احساس درونی شخص از هویت جنسی خویش است. عوامل تاثیرگذار در پیدایش شکل گیری هویت جنسی را می توان به سه دسته زیستی، اجتماعی و روان شناختی نام گذاری کرد. در مسائل روان شناختی، دیدگاه های مختلفی برای تبیین آنها وجود دارد. وقتی که کنش بین هویت و ناهنجاری نقش اجتماعی برای نوجوانان حل می شود، به تعهد که ویژگی مهم نوجوانی است، دست می یابد. گاهی در پی شکل گیری هویت جنسی ناهنجاری هایی پدید می آید و این روند برعکس شکل گیری هویت جنسی به تعارضاتی منجر می شود.