برای داشتن یک موضوع جدید برای پایان نامه ارشد روانشناسی مقاله بیس زیر که در مورد صمیمیت زناشویی است پیشنهاد می شود. تظاهر به ارگاسم و نقش آن در صمیمیت زناشویی محور اصلی است.

 
 
انتخاب موضوع پایان نامه روانشناسی با مقاله بیس :
 
 
عنوان لاتین مقاله :
Machiavellianism, pretending orgasm, and sexual intimacy
 


عنوان فارسی مقاله :
ماکیاولیسم، تظاهر به ارگاسم و صمیمیت جنسی
 
کلمات کلیدی :
Machiavellianism Sexual behaviour Orgasm Deception Intimacy Motivation / ماکیاولیسم، رفتار جنسی، اوج لذت جنسی، فریب، صمیمیت، انگیزه
 
سال انتشار :
2016
 
تعداد صفحه :
4
 
ترجمه چکیده :

ماکیاولیسم، با بدگمانی بکارگیری و یک تمایل به بهره برداری از دیگران مشخص می شود. تحقیق قبلی مشخص کرد که ماکیاولیسم با یک ترجیح برای روابط جنسی کوتاه مدت و تعهد سطح پایین برای رابطه همراه خواهد بود. مطالعه حاضر، روابط بین ماکیاولیسم، تظاهر به ارگاسم و نیاز به صمیمیت جنسی را بررسی می کند. زنان علاقمند به جنس مخالف( N=226) در سنین بین 17 تا 57 سالگی (M=27،SD=8.63) Mach IV (Christie & Geis,1970) که لیستی از دلایل تظاهر به ارگاسم(McCoy, Welling & Shackelford, 2015) ، و درجه نیاز به صمیمیت جنسی(Marelich & Lundquist, 2008) را کامل کردند. ماکیاولیسم، نیرنگ و فریبکاری را پیش بینی کرد اما تجربه جنسی شریک را بهبود نمی بخشد و یا دلایل بی علاقگی جنسی را برای تظاهر به ارگاسم مخفی نمیکند. تاثیر ماکیاولیسم بر روی فریبکاری و نیرنگ، توسط طول رابطه، شناسایی گردید.زنان با سطوح بالاتری از ماکیاولیسم، احتمال تظاهر به ارگاسم بیشتری را به منظور فریب دادن شریک جنسی خود نشان دادند. ماکیاولیسم همچنین، نیازهای جنسی، وابستگی، و تسلط و نفوذ برای صمیمیت جنسی را مشخص کرد. افراد با سطوح ماکیاولیسم بالاتر، نیاز بیشتری به سکس و تسلط و نفوذ گزارش دادند در حالیکه نیاز کمتری به وابستگی، به عنوان یک انگیزه برای ایجاد صمیمیت جنسی نشان دادند.