پیشنهاد ما به شما برای انتخاب موضوع پایان نامه ارشد روانشناسی صنعتی و سازمانی بررسی مقاله بیس زیر است که با ترجمه چکیده عرضه شده است.

 انتخاب موضوع پایان نامه روانشناسی با مقاله بیس :
 
 
عنوان لاتین مقاله :
The positive outcomes of ‘Socially Sharing Negative Emotions’ in workteams: A conceptual exploration
 


عنوان فارسی مقاله :
نتایج مثبت از به اشتراک گذاری اجتماعی احساسات منفی در تیم های کاری: اکتشاف مفهومی
 
کلمات کلیدی :
Affective events theory Socially Sharing Negative Emotions Collective sense-making Collective reappraisal Social integration Team work Organization / نظریه حوادث عاطفی، به اشتراک گذاری اجتماعی احساسات منفی، ساخت حس جمعی، ارزیابی مجدد جمعی، ادغام اجتماعی، کار گروهی، سازمان
 
سال انتشار :
2016
 
تعداد صفحه :
10
 
ترجمه چکیده :

در این مقاله مفهومی، ما بحث می کنیم که به اشتراک گذاری اجتماعی احساسات منفی (SSNE) می تواند به نتایج مثبت فراتر از سطح فردی منجر شود. SSNE یک ارتباط کلامی عمدی است که در آن هر دوی به اشتراک گذارنده، که رویداد عاطفی اصلی را تجربه کرده است، و اعضای تیم، که متوجه ناراحتی عاطفی اشتراک گذارنده بالقوه هستند، می توانند یک آغازگر باشند. اگر چه SSNE توجه کمی در مقالات تا به امروز دریافت کرده است، این یک فرایند نسبتا شایع و مفید در محیط کار است. بنابراین هدف از این مقاله کشف این مورد است که چگونه / چه زمانی SSNE می تواند برای اعضای یک تیم موثر باشد. 'چگونگی' کاریردی شدن SSNE، با نگاه کردن به فرایند کلی SSNE مورد بررسی قرار گرفت، و این سوال که "چه زمانی" با توجه به شرایط مرزی موثر بر اثربخشی SSNE پاسخ داده خواهد شد. ما گزاره های قابل آزمودنی را برای هدایت تحقیقات آینده و شرایط مرزی برای چنین SSNE برای به وقوع پیوستن را در نظر می گیریم. همانطور که بسیاری از شرایط مرزی می تواند زمان محدودی داشته باشد، زمینه SSNE اصلی که در این مقاله در نظرگرفته شده، یک تیم تازه شکل گرفته است. اکتشاف ما از SSNE توابع مثبت احساسات منفی که به نتایج در سطح بین شخصی و یا گروه که SSNE در آن قرار می گیرد را برجسته می سازد.