اگر به دنبال انتخاب موضوع پایان نامه درباره اضطراب و استرس و افسردگی پس از زایمان هستید این مقاله بیس می تواند راهگشای شما برای کسب ایده باشد.

 انتخاب موضوع پایان نامه روانشناسی با مقاله بیس :
 
 
عنوان لاتین مقاله :
The co-existenceofdepression,anxietyandpost-traumaticstress symptomsintheperinatalperiod:Asystematicreview
 


عنوان فارسی مقاله :
همزیستی افسردگی، اضطراب و علائم استرس پس از سانحه در زمان زایمان: بررسی سیستماتیک
 
کلمات کلیدی :
Depression Anxiety Post-traumatic stresssymptoms Tripleco-morbidity Co-existence Post partum / افسردگی، اضطراب، علائم استرس پس از سانحه، ابتلای همزمان سه گانه، همزیستی، پس از زایمان
 
سال انتشار :
2016
 
تعداد صفحه :
10
 
ترجمه چکیده :

هدف: شناسایی و ارزیابی شواهد موجود بین المللی در مورد حضور و شیوع همزیستی افسردگی، اضطراب و علائم استرس پس از سانحه در دورهء پس از زایمان و قبل از زایمان. مواد و روش ها: با استفاده از یک لیست از کلمات کلیدی، مدلاین، CINHAL، کتابخانهء Cochrane، EMBASE، PsychINFO، وب سایت علوم و شاخص پایان نامه و اقدامات کنگره ها (Jan1960 - ژانویه 2015) به صورت سیستماتیک جستجو شدند. با کارشناسان در این زمینه برای قرار دادن مقالاتی که در حال تهیه بودند و یا در مطبوعات بودند، تماس گرفته شد. فهرست مراجع از مقالات مروری مربوطه جستجو شدند. معیارهای ورود به کنفرانس، شامل مقالات کامل به زبان انگلیسی منتشر شده که افسردگی همزمان، بروز علائم اضطراب و استرس پس از سانحه در زنان باردار و زنان پس از زایمان را گزارش می دادند. یک ابزار بررسی استخراج دادهء معتبر استفاده شد. یافته ها: تعداد 3424 استناد مشخص شد. سه پژوهش، معیارهای ورود به کنفرانس را کاملا در بر داشتند. تمام یافته های گزارش شده، در دورهء بعد از تولد بودند. هیچ مطالعهء قبل از تولدی مشاهده نشد. شیوع سه گانه ابتلای عوارض نسبتا کم بود از 2٪ تا 3٪. نتایج و الزامات برای تمرین: ابتلای همزمان سه گانه رخ داد، اگر چه به نظر می رسید که شیوع کمتر باشد. با توجه به بروز علائم پیچیده، شناسایی، تشخیص و درمان زنان با ابتلای همزمان سه گانه به احتمال زیاد بسیار دشوار است. کارکنان بالینی باید از احتمال وجود علائم پیچیده آگاه باشند.