سایت های انتخاب موضوع برای پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی بسیارند اما ارائه مقالات بیس با ترجمه رایگان چکیده و کلمات کلیدی مختص سایت ایران پژوهش است.

کارشناسان ما در سایت این مرکز اماده ارائه موضوع خاص برای پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی با کمک مقالات بیس به شما هستند و اعتبار ان را تضمین می کنند . راهنمای پروپوزال و پایان نامه نویسی در سایت این مرکز مزایای به همراه خواهد داشت و مانند سایت های دیگر نیازی به اعتماد سازی با جملات مهمل ندارد . شما نیز همواره می توانید با انتخاب موضوع پروپوزال پایان نامه خود از سایت ایران پژوهش در وقت خود صرفه جویی نمایید.
 
انتخاب موضوع پایان نامه روانشناسی با مقاله بیس :
یکی از روش های مطمئن در انتخاب موضوع پایان نامه استفاده از مقالات بیس جدید می باشد. این مقالات می تواند پایه و اساس یک ایده باشد. در ادامه یک مقاله بیس برای دانلود آماده است.
 
عنوان لاتین مقاله :
Screening for Depression and Anxiety in Epilepsy
 


عنوان فارسی مقاله :
غربالگری برای افسردگی و اضطراب در صرع
 
کلمات کلیدی :
Depression Anxiety Epilepsy Screening Measurement / افسردگی، اضطراب، صرع، غربالگری ، اندازه گیری
 
سال انتشار :
2016
 
تعداد صفحه :
11
ترجمه چکیده :

افسردگی و اضطراب در افراد مبتلا به صرع شایع است. اختلالات روانی می تواند اثرات منفی بر کیفیت زندگی، اشتغال، و دیگر موارد مرتبط با صرع (به عنوان مثال، تشنج) داشته باشد. با وجود شیوع بالای افسردگی و اضطراب در صرع، آنها شناخته نشده باقی مانده و نادرست درمان می شود. برای شناسایی درست و دقیق افسردگی و اضطراب در افراد مبتلا به صرع، اغلب ابزار غربالگری برای اطمینان از تشخیص سریع و مدیریت مناسب توصیه می شود.