توصیه می کنیم در سایت ایران پژوهش از موضوع پیشنهادی پایان نامه ارشد روانشناسی به همراه مقاله بیس در انتخاب موضوع برای پروپوزال پایان نامه ارشد خود کمک بگیرید.

امروزه با معجزه ی دنیای مجازی و امکانات بی شمار آن می توان تقریبا همه ی کارها را حل کرد . در هر زمینه و کاری سایت ها و اینترنت و دنیای مجازی حرفی برای گفتن دارند . یکی از کارها ساده کردن انواع اقسام کار دانشجویان است از قبیل پروپوزال نویسی ، انتخاب موضوع برای پروپوزال ، نگارش طرح اولیه و... که در مقاطع مختلف نظیر ارشد یا دکتری می توان از سایت ها مشاوره گرفت ، راهنمایی خواست یا با هزینه ی بسیار ناچیز در خواست نگارش پروپوزال را به انها داد. یکی از این اقدامات ما ارائه مقالات بیس به همراه ترجمه چکیده و کلمات کلیدی است. در ادامه می توانید یکی از این مقالات را دریافت کنید.

عنوان مقاله:
Anxiety and depression among adolescents with attention-deficit/hyperactivity disorder: The roles of behavioral temperamental traits, comorbid autism spectrum disorder, and bullying involvement 
اضطراب و افسردگی در میان نوجوانان با نقص توجه اختلال / بیش فعالی: نقش صفات گرم رفتاری، همراه اختلال طیف اوتیسم، و دخالت قلدری
 
کلمات کلیدی:
Anxiety; Attention-deficit/ hyperactivity disorder; Autism spectrum disorder; Bullying; Depression
اضطراب؛ کمبود توجه/ بیش فعالی اختلال؛ طیف اوتیسم اختلال؛ قلدری؛ افسردگی
 
سال : 2016
تعداد صفحه: 7 صفحه pdf

ترجمه چکیده:

هدف از این مطالعه، بررسی انجمن های گرم رفتاری است. صفات، اوتیسم همراه اختلال طیف (ASD)، و دخالت قلدری با اضطراب و افسردگی در نوجوانان مبتلا به اختلال نقص توجه / بیش فعالی (ADHD) درکشور تایوان. در مجموع 287 نوجوانان در سن 1118 سال مبتلا به ADHD در این مطالعه شرکت کردند. اضطراب و افسردگی آنان مورد تاکید قرار گرفت. در این تحقیق از روش تجزیه و تحلیل رگرسیون در بررسی ارتباط اضطراب و افسردگی چندگانه استفاده شد . نتایج نشان می دهد که نوجوانان با اختلال ADHD در یک سیستم بازدارنده رفتاری بالاتر (BIS) به همراه ASD، و قربانیان قلدری بودند، اضطراب شدید و علائم افسردگی بیشتری داشتند. نوجوانان با ADHD که مورد آزار واقع شدند نشانه های افسردگی شدید تری نسبت به افراد گردن کلفت و قلدر دارند. نتایج حاصل از این مطالعه نشان داد که صفات گرم رفتاری در BIS، ASD و قلدری به طور قابل توجهی با اضطراب و افسردگی در میان نوجوانان مبتلا به ADHD مرتبط است.