انتخاب موضوع برای پایان نامه مشاوره

یافتن مقالات بیس جدید در انتخاب موضوع برای پروپوزال و پایان نامه رشته مشاوره  و راهنمایی کمک های زیادی خواهند کرد.

رشته مشاوره و راهنمایی در گرایش های مختلف جزء رشته هایی است که در درون خود این رشته نیز می توان موضوع مناسب برای پروپوزال استنباط کرد . البته نباید نقش سایت ها را در میان کم کرد زیرا امروزه در انجام هر کاری اولین چیزی که به ذهن همه ما می رسد جستجو در اینترنت و یافتن راه حل ان در سایت هاست . و هستند مراکز و وب سایت های معتبری که این کار را برای دانشجویان انجام می دهند . یکی از مراکز معتبری که می توانید به آن اعتماد کنید سایت ایران پژوهش است .

مقاله بیس:

در اینجا یکی از مقالات جدید در زمینه درمان های جایگزین و نقش آن در رشته مشاوره و روانشناسی معرفی شده است که اصل مقاله را در انتهای متن به رایگان می توانید دانلود کنید.

همچنین ترجمه مقدمه این مقاله عبارت است از:

ترجمه مقدمه مقاله:

مشاوران با نظریه های مشاوره شناخته شده آشنا هستند. این نظریه ها به عنوان نظریه های مهم در نظر گرفته می شوند (کوری، 2009). بسیاری از این مدل درمانی بر «بحث درمان» در فرایند درمان تمرکز تاکید دارند (دگز وایت و دیویس، 2011). از سوی دیگر، درمان های جایگزین (AT) گرایش های جدید در حرفه مشاوره هستند. یک تعریف خاصی از AT در دست نیست، اما انواع AT تعریف خاص خود را دارند. هنر درمانی (درمان هنرهای تجسمی، موسیقی درمان، نمایش درمانی، رقص / جنبش درمانی و درمان بیانی رسا)، ماجراجویی درمانی، کودک درمان محور بازی، شن و ماسه درمانی، رقص درمانی، و درمان های یکپارچه به عنوان درمان های جایگزین شناخته می شوند. (کوری، 2009؛ Deggدگز وایت و دیویس، 2011؛ کر، 2008؛ Malchiodi، 2003).

عنوان مقاله: Alternative Therapies: New Approaches in Counseling / درمان های جایگزین: رویکردهای جدید در مشاوره
سال : 2016
تعداد صفحه: 10 صفحه pdf