پیشنهاد چند موضوع برای پایان نامه دکتری روانشناسی سلامت با بررسی و جستجوی دقیق و دستیابی به واقعیت های جدید علمی روانشناسی سلامت ارائه می شود.

انجام پایان نامه در کشورهای در حال توسعه بهتر است به دنبال حل مشکلات جامعه باشد و همین هدف تکلیف شما را در انتخاب موضوع تا حدی روشن می سازد .

زیرا جامعه در مسیر پیشبرد اهداف خود با موانع و معضلاتی مواجه می شود.

در این مواقع می توان با پژوهش های لازم و کاربردی آن این مشکلات را حل کرد.

اما انتخاب زمینه ای برای تحقیق با یادگیری دانش های مختلف ارتباط دارد و برای همین باید به تفاوت یادگیری از گذشته تا حال نیز توجه شود.

روش های یادگیری نیز مانند هر پدیده دیگری دچار تغییر و تحول می گردد.

در گذشته روش های یادگیری تنها در کتاب های درسی و گفته آموزگاران خلاصه می شد.

اما حالا متد های متنوعی برای یادگیری ارائه شده است مانند کتاب های آموزشی ، منابع اینترنتی، رسانه ها و... با این تفاصیل برای انتخاب موضوع باید به دنبال آبشخورها و سرچشمه هایی باشیم که ویژگی های خاصی داشته باشد.

باید بدانیم جواب سولات خود را از چه منابعی دریافت کنیم؟

باید گفت منابع زیادی برای پاسخگویی به سوالات علمی وجود دارد که روز به روز نیز بیشتر می شود مانند کتاب ، مجله ، روزنامه، رسانه ها و سایت های معتبر ، مقالات علمی و ... و از آنجا که در آینده یادگیری دچار تغییرات بسیاری می شود بنابراین لازم است افق نگاهمان نیز تغییر نماید.

زیرا با گذشت زمان یادگیری دچار تغییر و تحولات شده و گسترش چشم گیری پیدا کرده است که این نوع یادگیری را می توان به طور خیلی وسیعی در آینده پیش بینی کرد که یادگرفتن به مرور زمان دچار منابع گسترده و شامل نرم افزارهای پیشرفته و به صورت دقیق مورد استفاده می گیرد.

آیا به نظر شما در چنین وضعیتی هر موضوعی ارزش تحقیق دارد؟

برای انتخاب بهترین موضوع پایان نامه دکتری روانشناسی با ایران پژوهش موفق تر خواهید بود.


مشاوره و انجام پروپوزال، پايان نامه ، پروژه و تحلیل آماری با spss:
مشاور:علی محمدی
شماره تماس: 09011853901
ايميل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید