می توانیم به هر دانشجو یک لیست با چند عنوان از موضوعات پیشنهادی پایان نامه ارشد روانشناسی عمومی ارائه دهیم تا جهت تصمیم گیری نهایی با استاد راهنما ارائه شود.

ناگفته نماند موضوعات تنها در اختیار دانشجویانی قرار می گیرد که هزینه طراحی موضوع را ابتدا پرداخت نمایند.

دریافت هزینه برای انتخاب موضوع به دلیل خدمات متمایز این مرکز می باشد.

در همین راستا به نکات زیر با دقت توجه کنید:

1- موضوعاتی که انتخاب می شود کاملا جدید است و همانطور که می دانید طراحی موضوع جدید زمان زیادی می طلبد و یک متخصص در این باره کار می کند.

2- از آنجا که توان ما در طراحی موضوع محدود است و اساتید این مرکز در ازای طراحی بانک موضوع حق الزحمه می گیرند ما نمی توانیم برای همه دانشجویان متقاضی موضوع رایگان ارائه دهیم زیرا باید هر ساعت به چندین دانشجو موضوع ارائه دهیم.

3- اگر احیانا موسسات دیگر به رایگان موضوع پایان نامه در اختیارتان قرار می دهند آن ها در حقیقت این موضوعات را که همه آن ها تکراری است در اختیار همه دانشجویان قرار می دهند.

یک لیست کوچک دارند که مربوط به پایان نامه های آماده است و با اندکی تغییر به دانشجو می دهند تا تصویب شود و به همین شکل پایان نامه های دفاع شده را با اندکی تغییر به فرد بی خبر از همه جا می دهند.

4- در ایران پژوهش هیچ گونه پایان نامه آماده ای وجود ندارد و کار ما اساسا طرح موضوع است و اگر قرار باشد در انجام فصلی از فصول یا تحلیل آماری به دانشجو کمک کنیم این کار را از صفر انجام می دهیم.


مشاوره و انجام پروپوزال، پايان نامه ، پروژه و تحلیل آماری با spss:
مشاور:علی محمدی
شماره تماس: 09011853901
ايميل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید