مجموعه پژوهش ایران مرکز ارائه خدمات پروپوزال نویسی و انجام پروپوزال و پایان نامه ارشد مدیریت در گرایش های مختلف می باشد.

 

برخی از دانشجویان از تصور اینکه باید مقدمات لازم برای انجام طرح های پژوهشی مانند پروپوزال و پایان نامه را بزنند دچار دلهره و استرس می شوند، اما توصیه مجموعه پژوهش ایران به شما این باشد که از انجام کار تحقیق و پژوهش نترسید و ناامید نشوید، زیرا یاس و ناامیدی خود ابتدای راه شکست می باشد.

پروپوزال و کاربرد های آن

در زمانی که محققی نیاز به مجوز لازم برای انجام یک پروژه تحقیقاتی، یا نوشتن یک مقاله پژوهشی دارد اقدام به نوشتن پروپوزال می نماید، در حقیقت نوشتن یک پروپوزال تنظیم چکیده مراحل تحقیقی یک کار پژوهشی می باشد. در حقیقت انجام پروپوزال یک راه برای مطرح ساختن ایده و درخواست انجام طرحی پژوهشی به صورت رسمی می باشد.

پروپوزال نویسی بر اساس قوائد و قوانینی انجام می شود که تقریبا در همه جا یکسان می باشد و شاید فرمی که برای تکمیل پروپوزال در نظر گرفته می شود در برخی از دانشگاه ها در جزئیات کمی متفاوت باشد وگرنه در حالت کلی یکسان می باشد.

پایان نامه ارشد مدیریت

بررسی ادبیات موضوع پروپوزال

وقتی چند سؤال مشخص شد، یک یا دو سؤال جالب تر را می توان برای تفضیلات بیشتر انتخاب کرد. به ویژه بدنه ادبیات مربوط به سؤالات را می توان پیدا و برای طرح سوالات جدید استفاده نمود. برای مثال اگر اثر متقابل بین سطح تحصیلات محقق و مربی و سبک رهبری مورد نظر باشد مرور منابع منجر به سؤالات زیر می شود:

- آیا وقتی محقق تحصیلات عالی داشته باشد سبک دموکراتیک رهبری لازم است؟

- آیا بهره وری محقق تحصیلکرده وقتی رهبری استبدادی به کار رود تحت تأثیر قرار می گیرد؟

این سؤالات به عنوان پایه ای برای دور دیگر جستجوی منابع و پرسش مورد استفاده قرار می گیرد.

در مرحله ای جواب سؤالات در سوابق تحقیق موجود نیست و این سؤالات را می توان برای ارائه فرضیه تحقیق به کار برد. وقتی مرور نوشتجات علمی تخصصی تر می شود به منظور انتخاب موضوع، لازم نیست که تمامی این مدارک خوانده شود.

همانطور که محققان مجرب می دانند برخی از بخش های مقالات حرفه ای نسبت به بعضی دیگر مناسب ترند که شامل موارد زیر است:

- محدودیت های مدل ارائه شده

- فرضیات مربوط به تحلیل تجربی

- معیار مورد استفاده برای سنجش اثرات

- محدودیت های کاربرد نتایج تحقیق

- توصیه ها برای ادامه کار تحقیقاتی یک منبع عالی برای ایده گیری تحقیق علمی بخش پیشنهادهای پروژه ها و تزهاست.

پایان نامه ارشد مدیریت

انجام پروپوزال های دانشجویی

نوشتن طرح های تحقیقی مانند پروپوزال نخستین مرحله در زمینه تهیه و تنظیم پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری در زمینه موضوعات تحقیقاتی مختلف می باشد.

کارشناسان تحقیقی مجموعه پژوهش ایران از دانشجویان و فارغ التحصیلان موفق دانشگاه های معتبر کشور می باشند و با داشتن تجربیات پژوهشی مناسب به شما کمک می کنند تا پروپوزال ها و طرح های تحقیقی پیشنهادی خود را که با شرط منحصر به فرد بودن تهیه شده اند، به درستی انجام دهید.


مشاوره پژوهشی، راهنمایی نگارش پروپوزال، پروژه های دانشجویی، مقالات و پایان نامه های دانشگاهی، انجام خدمات تحلیل آماری توسط کارشناسان پژوهشی مجرب
مشاور : محسن سیدی
شماره موبایل: 09367824546
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید