معرفی بانک جدیدترین موضوعات پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی عمومی یک شعار نیست بلکه ما به پشتوانه قوی ترین پژوهشگران قادر به انجام این کار هستیم.

منظور از معرفی موضوع پایان نامه روانشناسی چیست؟

بعد از آنکه دانشجو از مرحله آموزشی و پاس کردن دروس عبور می کند در حدود اواخر فصل سوم برای ورود به مرحله پژوهشی اقدام می کند.

اولین کاری که هر استاد راهنما از دانشجو می خواهد این است که روی چه موضوعی می خواهی کار کنی؟

این پرسش شخص را در مقابل چالش بزرگی قرار می دهد.

ما می توانیم در این مرحله در کمتر از یک روز بهترین و جدیدترین موضوع را براساس رشته ، گرایش و علاقه فرد برای او طراحی و معرفی نماییم.

پایان نامه روانشناسی عمومی

آیا می توان از انتخاب موضوع نهایی ایران پژوهش مطمئن بود؟

ما در شروع کار سه یا چهار موضوع خوب معرفی می نماییم و منتظر نظر استاد راهنمای شما می مانیم و اگر یکی از موضوعات تایید شد کار تمام است اما اگر به هر دلیلی آن موضوعات رد شدند یا نیاز به اصلاح داشته باشند دوباره مانند روال قبلی سه الی چهار موضوع دیگر ارائه خواهیم داد .

 

اگر دوباره موضوع تایید نشد چه؟

معمولا اگر مرحله اول موفقیت آمیز نباشد استاد راهنما نظراتی ارائه می دهد و دلیل رد شدن موضوع را بیان می کند و از آنجا که پژوهشگران ما افرادی متخصص هستند در مرحله دوم موضوعات را مطابق با سلیقه و نظر استاد مربوطه طراحی می کنند که سبب تایید موضوع می شود اما اگر این فرایند بارها نیاز به تکرار داشته باشد ما با شما هستیم.

پایان نامه روانشناسی عمومی

انتخاب موضوع سلیقه ای است:

انتخاب موضوع در میان اساتید سلیقه ای است و به دانش و تجربه علمی (یادگیری های قبلی) بسیار وابسته است و به همین دلیل ممکن است موضوعی در نظر یک استاد خوب و قوی باشد حال آنکه همان موضوع در نظر استاد دیگر نیاز به تغییر داشته باشد.


مشاوره و انجام پروپوزال، پايان نامه ، پروژه و تحلیل آماری با spss: پایان نامه روانشناسی عمومی
مشاور:علی محمدی
شماره تماس: 09011853901
ايميل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید