ضعف داشتن درهماهنگی هیجان ایجاد شده از مخالفت های اجتماعی و ترس از این گونه مخالفت ها اغلب به شکلی شدید است که بر تلاشهای فرد برای به انجام رساندن راه درست مانع می شود.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
32 صفحه
کد:
819 mb


توضیحات:

پژوهش زیر درباره خود کنترلی می باشد . و شامل : مراحل خودکنترلی برای رسیدن به منبع کنترل درونی، پنچ مهارت افزایش توانایی خودكنترلی در افراد، تعمق، مدیریت صحیح نیازها، ورزش، سوار موج شدن نشدن، پرورش و ایجاد تصور مثبت از خود، خود کنترلی و مراقبه، واگیر دار بودن توانایی خودکنترلی، نقش و ضرورت خود كنترلی، خود کنترلی در سازمان، ماهیت و هدف خودكنترلی، ایمان به خدا و اعتقادات مذهبی، توجه به شخصیت و حرمت كاركنان، رضایت شغلی و ارضای نیازهای كاركنان، دادن انگیزه و تشویق افراد به خودكنترلی، حس تعلق و وفاداری به سازمان، مرز بین كنترل و خودكنترلی، عواقب نداشتن کنترل بر خود، ریشه کنترل بر خود، مدل خود کنترلی تانجی، پیشینه تحقیق، منابع، منابع فارسی، منابع لاتین.

ضعف داشتن درهماهنگی هیجان ایجاد شده از مخالفت های اجتماعی و ترس از این گونه مخالفت ها اغلب به شکلی شدید است که بر تلاشهای فرد برای به انجام رساندن راه درست مانع می شود. کشف مهارتهای خودکنترلی دانش آموزان یکی از مهمترین علل موفقیت آنها در اجتماع است که سبب به سازگاری و هماهنگی فرد با محیط و جامعه می شود و افراد را مستقیما به خود کفایی و مسئولیت پذیری می رساند. در حال حاضرکشورهای مختلف سعی می کنند تا از شیوه های متفاوت خود كنترلی را در افراد و سازمانهای خود پایدار کند و یا آن را تقویت كنند.در چنین وضعی ، بدون حضور رئیس مربوطه هم كاركنان بدون ترس از نتایج كنترل، وظایف خویش را انجام می دهند.


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.