تحقیق زیر در مورد اثربخشی آموزش علوم تجربی می باشد .و شامل : پیشینه نظری، چهار ویژگی خاص تدریس برنامه ریزی یا طرح ریزی، راهبرد نظارت:، راهبرد تنظیم:، انواع پیش سازمان دهنده ها، پیش سازمان دهنده توضیحی، و ....
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
42 صفحه
کد:
809 mb


توضیحات:

تحقیق زیر در مورد اثربخشی آموزش علوم تجربی می باشد و شامل : پیشینه نظری، چهار ویژگی خاص تدریس، برنامه ریزی یا طرح ریزی، راهبرد نظارت:، راهبرد تنظیم، انواع پیش سازمان دهنده ها، پیش سازمان دهنده توضیحی، پیش سازمان دهندگان مقایسه ای، ویژگی های پیش سازمان دهنده ها، آزوبل چهار فعّالیت را معین می سازد، اعتلای تشکّل مجدّد:، اعتلای دریافت فعّال یادگیری، فراخوانی گرایش انتقادی به موضوع درسی، واضح سازی، راهبردهای شناختی، تکرار یا مرور، بسط یا گسترش معنایی، راهبردهای گسترش ویژه مطالب ساده و پایه، استفاده از واسطه ها، تصویر سازی ذهنی، روش مکان ها، کلمه کلید، سرواژه، راهبرد های گسترش ویژه مطالب پیچیده، یادداشت برداری، خلاصه کردن، علامت گذاری و حاشیه نویسی، قیاس گری، راهبرد سازمان دهی، نرم افزار Smart Ideas، پیشینه تجربی، پژوهش های انجام شده در ایران، پژوهش های انجام شده در خارج از کشور، فهرست منابع فارسی، فهرست منابع انگلیسی. 

این ویژگی به ابعاد آموزش و پرورش، به تعلیم و و یادگیری در عین پر داختن و باز آید. یادگیری اساس رفتار افراد را تشکیل می دهد سازی تفکر به احساسات، می کنند بازتابی شگفت انگیز و در حال تغییر می بخشد . پس هدف از آموزش افراهم کردن یادگیری در فراگیران است. بنابراین یادگیری و پی آن، یکی از جنبه های مهم برنامه تربیتی به شمار میاید. همه ی معلمان در ایجاد ارتباط با دانش آموزان خود و هما هنگی کردن به محیط هایی که برای آموزش و پرورش آنان آماده می شود اهدافی از تجارب کسب می کنند . در ادوار گذشته ، اموزش از دیدگاه عده ای از متخصصان تعلیم و تربیت به معنی رساندن معلومات بودبنابر این صاحب نظران جدید تعلیم وتربیت بر این باورند که معلم باید راه و رسم دانستن را به دانش آموزان یاد بدهند .


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.