تحقیق زیر در مورد سبک دلبستگی می باشد و شامل : اصول نظریه دلبستگی، دلبستگی یک نیروی برانگیزاننده ذاتی است، دلبستگی ایمن مکمل خودمختاری است، دلبستگی، پناهگاهی امن برای فرد مهیا می سازد.

جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
47 صفحه
کد:
737 mb


فهرست مطالب:

تحقیق زیر در مورد سبک دلبستگی می باشد و شامل : اصول نظریه دلبستگی، دلبستگی یک نیروی برانگیزاننده ذاتی است، دلبستگی ایمن مکمل خودمختاری است، دلبستگی، پناهگاهی امن برای فرد مهیا می سازد. دلبستگی، اساس ایمنی را فراهم می سازد، در دسترس بودن و پاسخگو بودن، روابط را می سازد، ترس و تردید، نیاز های دلبستگی را فعال می سازند، فرایند اضطراب جدایی قابل پیش بینی است، دلبستگی، مراحل ارتباط عاطفی، مرحله پیش از د‌لبستگی (واکنش نامتمایز نسبت به د‌یگران؛ تولد ماهگی، د‌لبستگی د‌ر حال شکل گیری (تمرکز بر روی افراد؛ 3 تا 6 ماهگی، د‌لبستگی واضح (تقرب جویی فعال؛ 6 ماهگی تا 3 سالگی، شکیل رابطه متقابل (رفتار مشارکتی؛ بعد3 سالگی، ویژگی های دلبستگی، پناهگاه امن، پایگاه مطمئن، حفظ نزدیکی، اندوه جدایی، سبک های دلبستگی، دلبستگی ایمن، ویژگی های دلبستگی ایمن، دلبستگی دو سو گرا یا مضطرب، ویژگی های دلبستگی دوسوگرا، دلبستگی اجتنابی، ویژگی های دلبستگی اجتنابی، ویژگی‌های نوزاد‌ان با سبک‌های د‌لبستگی مختلف، د‌لبسته ایمن، دلبسته ناایمن اجتنابی، دلبسته ناایمن د‌وسوگرا، دلبسته بی‌سازمان- نامشخص، دلبستگی درطول زندگی، ویژگی های طبقات دلبستگی بزرگسالان، بزرگسالان ایمن، بزرگسالان ناایمن، بزرگسالان اضطرابی، بزرگسالان اجتنابی، بزرگسالان مضطرب و اجتنابی توأم، مقایسه دلبستگی کودک و بزرگسال، پیامد های دلبستگی، ارتباط نظريه دلبستگي با نظريات ديگر، نظريه روان تحليل گري، نظريه رفتار گرايي، ديدگاه كردار شناسي، پژوهش‌هاي هارلو، صفات شخصیت، مدل پنج عاملی شخصیت مک کری و کاستا، عامل شرح، ثبات بین فرهنگی، ثبات عوامل، همبستگی های هیجانی و رفتاری، پیشینه، منابع فارسی، کتاب، پایان نامه، مقاله ها، منابع غیرفارسی.


توضیحات:

وابستگی یکی از بخش های فطری بشر است که با سپری شدن دوران کودکی از وی جدا نمی شود. علاوه بر این؛ دلبستگی ایمن، پایه ایمنی را برای افراد فراهم می سازد که به وسیله آن افراد می توانند دنیای شان را پیدا کرده و پاسخ های تامل بر انگیزی است که نسبت به محیط اطرافشان بدهند. استرس جدایی زمانی به وجود می آید که فرد حس می کند ویژه گی های دلبستگی در دسترس ندارد . وابستگی به افراد مهم زندگی، گام ابتدایی رو به رویی با احساس درماندگی و پوچی است . یکی از شاخصه های اساسی انسان توانایی ارتباط و روابط بین فردی و حفظ وتداوم آن است. شاخصه اصلی نظریه دلبستگی این است که مادرانی که در ارتباط بیشتر با فرزندان بوده و نیاز های کودکانشان را تامین می کنند، نوعی احساس امنیت ارامش را در او به وجود می آورند.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.