انسان براساس حکم الهي به طور ذاتی موجودي است اجتماعي و اين ابعاد اجتماعي در كوچكترين و محدودترين شكل خودیعنی در خانواده شکل يافته است . ازدواج يك رسم گذشته اجتماعي است كه از دوره های بسيار قديم، هم چنین از آغاز زندگي بشر رایج بوده است.

جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل

پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
45 صفحه
کد:
736 mb


فهرست مطالب:

پژوهش مقابل درباره ازدواج و طلاق است .و شامل : ازدواج، سبک‏های ازدواج، ازدواج هایی که کشمکش در آن ها عادت شده است، ازدواج‌های عاری از شور و شوق یا ازدواج‌های بی روح و سرد، ازدواج‌های سرشار از شور و شوق، زوجین سرزن ، زوجین سازگار، زوجین سنتی، زوجین متعارض، عوامل تهدید کننده زندگی مشترک، تعارضات در زندگي مشترک، تعارضات سازنده و مخرب، خانواده ، وظایف خانواده ، وظیفه زیستی، وظیفه تربیتی، وظیفه روانشناسی ، وظیفه اقتصادی، وظیفه پاسداری و انتظامی * وظیفه دفاعی و تعاونی: ، طلاق، تعریف طلاق، مراحل طلاق، طلاق عاطفی:، طلاق قانونی، طلاق اقتصادی، طلاق هماهنگی میان والدین، طلاق اجتماعی، طلاق روانی، علل و عوامل طلاق در جامعه، علل طلاق در جوامع سنتی، علل طلاق در جوامع صنعتی، آسيب شناسي طلاق، طلاق خاموش، آسیب شناسی طلاق بر زن و مرد، راه‏هاي كاهش وقوع طلاق، مرور تحقیقات پیشین، طلاق و سبک‏های دلبستگی، منابع فارسی. منابع لاتین.


توضیحات:

انسان براساس حکم الهي به طور ذاتی موجودي است اجتماعي و اين ابعاد اجتماعي در كوچكترين و محدودترين شكل خودیعنی در خانواده شکل يافته است . ازدواج يك رسم گذشته اجتماعي است كه از دوره های بسيار قديم، هم چنین از آغاز زندگي بشر رایج بوده است. درسالهای اخیر مطالعات زیادی درباره شیوه ها و گونه‌های ازدواج و ایجاد ارتباط زن وشوهرها به عمل در آمده است زوج‏های آزاد و مستقل از به وجود امدن تعارض جلوگیری می‏کنند و سعی اندکی در جهت حل کردن مسئله دارند ویژگی برقراری و ارتباط آن ها با عیب جویی و سرشکستگی مختصر و کوچک و ذهن‌خوانی و حالت دفاعی کننده اندک همراه است.


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.