اين بخش ، دریچه ای براي فهم بيمار از اين مساله است كه تفکر مثبت و منفي درباره يك موضوع ، پاسخ هيجاني به آن رفتار را مشخص مي كنند و هيجان ها مي توانند بر سلامت جسمي از جمله تسکین درد اثر داشته باشند .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
17 صفحه
کد:
731 mb


فهرست مطالب:

مقاله زیر در مورد تحریف های شناختی می باشد . و شامل : افکار خودآیند، افکار و هیجان ها، هيجان ها و درد، تحریف های شناختی، فهرست تحریف های شناختی، شناسایی افکار و فرض ها ، تحریف های شناختی و بیماریهای جسمی و روان تنی، تحریف های شناختی و بیماریهای روانشناختی، منابع فارسی، منابع انگلیسی.


توضیحات:

اين بخش ، دریچه ای براي فهم بيمار از اين مساله است كه تفکر مثبت و منفي درباره يك موضوع ، پاسخ هيجاني به آن رفتار را مشخص مي كنند و هيجان ها مي توانند بر سلامت جسمي از جمله تسکین درد اثر داشته باشند . براي بعضی مردم اين نخستین باري خواهد بود كه آنها واقعا در این باره می اندیشندكه هيجان ها از كجا مي آيند . در اصل افسردگي عامل پیش بینی شده و مهم در تجربه درد مزمن وهمیشگی است كه با گزارش بالايي درد مزمن بسيار قوی است. خطاهای شناختی راه کار های تفکر کردن براساس برداشت های اشتباه یا سوء تفاهم ها است. لیپون و همکاران(2001) نیز در مطالعات درمان روانشناختی بیماران میگرن به این راه کاردست یافتند که بزرگ نمایی و نادیده گرفتن جنبه های مثبت از اشتباهات شناختی رایج در بیماران مبتلا به میگرن به حساب می اید.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.