رفتار شما می تواند باعث موفقیت یا از هم پاشیدن گروهتان شود. کارکنان به تشویق یکدیگر بپردازند، خودتان نیز باید با همکاران تان در سطح مدیریت چنین کاری انجام دهید.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
43 صفحه
کد:
781 mb


توضیحات:

رهبری از طریق الگوسازی : رفتار شما می تواند باعث موفقیت یا از هم پاشیدن گروهتان شود. کارکنان به تشویق یکدیگر بپردازند، خودتان نیز باید با همکاران تان در سطح مدیریت چنین کاری انجام دهید. اگر کارکنان رسماً از تلاش های شما بی خبرند، بدانید که ما همیشه پشت ابر نمی ماند و همه چیز در نهایت فاش خواهد شد. نهایتاً اعضای گروه خواهند فهمید که قصد گفتن چه مطلبی را دارید. علاوه بر این، شما با بهترین شیوه های ایجاد انگیزه در کارکنان آشنا خواهید شد و حتی روش های خودتان را پیدا کرده و در پیش خواهید گرفت. بنابراین به مدیر یکی دیگر از بخش های شرکت که کمی پرمشغله تر از شما است پیشنهاد همکاری بدهید. اگر اطلاعات مفیدی در زمینه کارهایش دارید به او بدهید تا از این طریق کمکی کرده باشید. با انجام این گونه کارها، سعی کنید برای کارکنان خود الگوسازی کنید.

ایجاد حس همکاری: اولین شرط برای ایجاد انگیزه در کارکنان، این است که در آنها حس همکاری ایجاد کنید. به اشتراک گذاشتن چشم انداز، آگاه باشند، انتظاراتی که از آنها و همکاران شان می رود را درک می کنند. این بدان معناست که در صورت نیاز می توانند در تغییر اولویت بندی ها نیز به شما کمک کنند. کار خود را در مقایسه با افراد، کمتر می بینند. درک می کنند که پروژه به تلاش های بیشتری نیاز دارد. ارتباطات علنی و آشکار برقرار کنید: نه تنها باید چشم انداز و اهداف کلان شرکت را با کارکنان به اشتراک بگذارید، بلکه باید جزئیات اهداف خرد را نیز در اختیار آنها قرار دهید و به آنها نشان دهید که در زمان مناسب، می توانند اطلاعات و ایده های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

همچنین باید در اسرع وقت دغدغه های آنها را برطرف کرده و یا از دستاوردهای آنها تقدیر کنید، هنگامی که یکی از کارکنان شک و تردید خود را در مورد یک هدف خاص بیان می کند، سریعاً راهی برای حل این مسأله و برطرف کردن شک او بیابید. با این کار می توانید از سرایت بی انگیزگی در گروه جلوگیری کنید. اگر کسی ترفیع گرفت، با ارسال پیامی به او تبریک بگویید. اگر به یکی از اعضای گروه سریعاً تبریک بدهید، دیگر کارکنان نیز احساس خوبی نسبت به موفقیت او پیدا می کند و بلافاصله به او تبریک می گویند، چراکه فکر می کنند اگر خودشان هم موفق شوند شاهد چنین رفتاری خواهند بود.


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.