تحقیق مقابل درباره دلبستگی شغلی می باشد . و شامل : تعاریف دلبستگی شغلی، الگوی مؤثر بر دلبستگی شغلی (بون و کورتز)، مفاهیم دلبستگی شغلی، دلبستگی به‌عنوان ارتباط بین عزت‌نفس ـ عملکرد و ...می باشد.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
33 صفحه
کد:
705 mb


فهرست مطالب:

تحقیق مقابل درباره دلبستگی شغلی می باشد . و شامل : تعاریف دلبستگی شغلی، الگوی مؤثر بر دلبستگی شغلی (بون و کورتز)، مفاهیم دلبستگی شغلی، دلبستگی به‌عنوان ارتباط بین عزت‌نفس ـ عملکرد، دلبستگی شغلی به‌عنوان یک مؤلفه تصور از خود، رویکردهای نظری دلبستگی شغلی، دلبستگی شغلی، یک متغیر تفاوت فردی، دلبستگی شغلی به‌عنوان یک عامل موقعیتی، دلبستگی شغلی حاصل تعامل شخص ـ موقعیت، عوامل شخصی و اجتماعی مؤثر در دلبستگی شغلی، تفاوت دلبستگی شغلی با دلبستگی کاری، تفاوت دلبستگی شغلی با اعتیاد به کار، ویژگی‌های افراد دل‌بسته به شغل، عوامل مؤثر بر دلبستگی شغلی، روش‌های پرورش دلبستگی شغلی، جو روان‌شناختی، امنیت روان‌شناختی، مدیریت حمایتی، وضوح نقش، اظهار وجود، معناداری، اقدامات و سیاست‌های منابع انسانی، استخدام انتخابی، آموزش، پاداش مناسب و مشروط، کاهش تفاوت‌های جایگاهی، بیمه‌های خودگردان، تسهیم اطلاعات، پژوهش‌های در مورد عوامل مؤثر بر رضایت شغلی و پیامدهای آن، پژوهش‌هاي انجام گرفته در داخل كشور، پژوهش‌هاي انجام گرفته در خارج كشور، فهرست منابع،


توضیحات:

موسسات به کارمندانی احتیاج دارند که سازگار با ارزش‌ها و اهداف سازمانی، دارای تفکر قوی و یک پارچه و متمایل به حفظ و ادامه عضویت سازمانی باشد. دلبستگی شغلی را به‌عبارت یک تعریف از شغل کنونی فرد و تابعی از مقداری می‌داند که درامد او می‌تواند نیازهای روزمره اش را بر اورده کند . دلبستگی شغلی این است که چگونه مردم پی می برند شغلشان را به‌عنوان یک عملکرد با محیط کاری و چطور کار و زندگی‌ روز مره شان باهم در ارتباط است. از عبارت انگیزش نقش شغلی برای تعریف دلبستگی به شغل به کار می برند . لاولر و هال می اندیشند که وابستگی به کار رابطه ای از هم بستگی بین شغل و فرد است. عملکرد دیگر افزایش دلبستگی شغلی و اداری افزایش کارهای دسته جمعی است.


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.