عزت نفس عبارت است از احساس با کیفیت بودن. کوپر اسمیت در تحقیق های خود به این نتیجه دست یافت که عزت نفس بالا فرد را در مقابله با انواع مشکلات و دغدغه های زندگی، فشارهای روانی و موضوعات مرتبط آن مقاوم خواهد کرد.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
17 صفحه
کد:
701 mb


فهرست مطالب:

تحقیق زیر درباره عزت نفس می باشد .و شامل : مطالعات داخلی و خارجی ، مطالعات خارجی، مطالعات داخلی، جمع بندی مطالعات و ارائه مدل مفهومی تحقیق، منابع و ماخذ فارسی، منابع و ماخذ لاتین.:


توضیحات:

عزت نفس عبارت است از احساس با کیفیت بودن. کوپر اسمیت در تحقیق های خود به این نتیجه دست یافت که عزت نفس بالا فرد را در مقابله با انواع مشکلات و دغدغه های زندگی، فشارهای روانی و موضوعات مرتبط آن مقاوم خواهد کرد. وقتی فرد احساس مثبت از ویژگی خود داشته باشد دارای عزت نفس بالا و وقتی نتیجه این احساس پایین باشد دارای عزت نفس منفی است.عزت نفس در مردان نتیجه آن چیزی است که برای هم جنس شان مهم است، یعنی استقلال و خودارزیابی بهتر از دیگران بودن اما در زنان عزت نفس از احساسی بودن به دیگران وابسته شدن به آن ها تلقی می شود. عزت نفس را اینگونه می‌توا ن پنداشت به عنوان تعداد ارزشی که افراد برای خود می سنجن می‌شود در نظر گرفت.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.