از آن جا که نیروی انسانی مهم ترین رکن هر جامعه است، یکی از مهم ترین و مؤثرترین راه هایی که می توان از طریق آن به آرمان های بلند جامعه و اهداف توسعه ی پایدار، جامه ی عمل پوشاند .
فهرست مطالب و جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل


نوع فایل:

Word قابل ویرایش

تعداد صفحه:

24 صفحه

کد:

Mb627


فهرست عناوین:
تعریف آموزش ضمن خدَمت
اهداف آموزش ضمن خدمت
ضرورت آموختن ضمن خدمت
فواید آموزش ضمن خدمت
تاریخچه آموزش ضمن خدمت
آموزش ضمن خدمت کارکنان در وزارت آموزش و پرورش
پژوهش های انجام شده در داخل و خارج از کشور
منابع فارسی
منابع لاتین


بخشی از متن:

از آن جا که نیروی انسانی مهم ترین رکن هر جامعه است، یکی از مهم ترین و مؤثرترین راه هایی که می توان از طریق آن به آرمان های بلند جامعه و اهداف توسعه ی پایدار، جامه ی عمل پوشاند، آموزش و بهسازی منابع انسانی است. نقش آموزش و بهسازی در توسعه ی همه جانبه ی جامعه کاملا روشن است. زیرا برای پیشرفت و حیات و پایداری و رشد هر جامعه، باید به توسعه دست یافت و توسعه نیز باید از ابتدا به دست توانای معلمان، که خود جزئی از نیروی انسانی، به شمار می آیند و کلید پرورش نیروی انسانی آینده را در دست دارند، صورت گیرد (برهمت، 1385).


نمونه یک پیشینه:

مجد الدین و همکاران (1391 ) در پژوهشی تحت عنوان تعیین اولویت بندی نیازهای آموزش محیط زیستی معلمان زن در مقطع ابتدایی منطقه17 آموزش و پرورش شهر تهران به این نتیجه دست یافتند که معلمان درچهار زمینه روش های ارائه آموزش های محیط زیستی، طرح الگوهای تجربی به منظور تسهیل آموزش های محیط زیستی، راه های ایجاد انگیزه و هیجان در فعالیت های خارج از مدرسه و روش های ارزشیابی در آموزش های محیط زیستی نیاز به آموزش دارند و نیازهایی که زیر مجموعه مهارت های طراحی و اجرای آموزش های محیط زیست می باشند.


نمونه یک منبع:

اورنگی، عبدالمجید و قلتاش، عباس و شهامت، نادر و یوسلیانی، غلامعلی، (1390). بررسی تأثیر آموزش های ضمن خدمت بر عملکرد حرفه ای معلمان شهر شیراز، فصلنامه ی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، سال دوم ، شماره 5، ص114-95.


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.