اسب چوبی، داستان زنی فرانسوی است که در فرانسه، با جلال که طب می خواند آشنا می شود با هم ازدواج می کنند از او فرزندی دارد.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


منابع:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
17 صفحه
کد:
240 mt


قسمت هایی از این مقاله:

طبقه بندی شخصیّت

با توّجه به این که، در بنیاد نظری، درباره ی شخصیّت، به طور کامل بحث و بررسی انجام شد. نتایج حاصل، به این امر منتج شد، که از یک طبقه بندی مشخّص برای بررسی شخصیّت ها استفاده شود و شیوه شخصیّت پردازی نیز بررسی می گردد .

این طبقه بندی عبارتند از : 1- شخصیّت از نظر ماهیت (انسانی ، غیرانسانی) 2- شخصیّت از نظر تحوّل پذیری یا تحوّل ناپذیری (پویا ، ایستا) 3- شخصیّت از نظر میزان گستردگی و کمال (ساده ، جامع) 4- شخصیّت از جهت کاربرد (قالبی، نوعی، قراردادی، نمادین، تمثیلی، همه جانبه و...) 5- شخصیّت از نظر نقش داستانی (اصلی، فرعی، مخالف و...) براساس طبقه بندی بالا، شخصیّت های این داستان از چهار منظر مورد بررسی قرار می گیرند .

با توّجه به این مطلب که، شخصیّت به طور حتم، انسان نیست بلکه می تواند، حیوان، شی و یا حتی عناصر طبیعی، نیز باشد به شرط آن که نویسنده، به آن وجوه انسانی ببخشد. در این داستان، نویسنده از سیزده شخصیّت استفاده کرده است که همگی، از هویت انسانی برخوردارند و از نظر جنسیت، پنج شخصیّت زن و بقیه مرد، هستند که عبارتند از : جمال برادر جلال، جلال همسر زن فرانسوی، احمد دوست جلال، آرمان کودک خردسال جلال. دیگر شخصیّت های حاضر در داستان، نام خاصی را به خود اختصاص ندادند با این وجود هویت انسانی دارند و عبارتند از: پدر جلال، زن فرانسوی، سه خواهر جلال، مادر جلال و دخترعموی جلال.


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.