زبان وسیله‌ی ارتباط است و استفاد‌ه‌ از آن برای انسان طبیعی است. شکل اولیه و ناب زبان سمعی بوده و تدریج سواد، که عبارت است از توانایی خواندن و نوشتن، تکامل یافته است.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


منابع:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
64 صفحه
کد:
204 mt


قسمت هایی از این مقاله:

گرافیک رسانه ای چیست؟

یاد گرفتن سواد برای زبان مهم‌ترین مسئله است. شاید از پاسخ به این سوال که باسواد بودن از نظر زبان دارای چه اهمیت و معنایی است و نیز مقایسه زبان تصویری با کلام، بتوان نتایج سودمندی گرفت و این پاسخ ما را در استفاده از اخبار و اطلاعات به صورت تصویری یاری رساند.

قسمت اعظم نیرویی که صرف آموزش بصری می‌شود بدون فکر و برنامه دقیق عمل می‌شود و متأسفانه هنرهای بصری در برنامه‌های درسی محصلین حالتی تفننی و تفریحی دارد، وسایل و رسانه‌‌های بصری نظیر فیلم و تلویزیون نیز اغلب به همین صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. علت اینکه در زمینه هنرهای بصری اغلب از تعقل و آگاهی گریزان‌‌ایم چیست؟ با مشاهده شیوه امتحانات در نظام آموزشی می‌توان دید که رشد روش‌های سازنده برای آموزش‌ بصری در بیشتر اوقات به فراموشی سپرده شده است.

نحوه تجلیات روانی انسان تا حدودی زیاد به وسیله آداب و سنن اجتماعی شکل می‌گیرد افراد یک جامعه با فرهنگی خاص ممکن است از موادی تغذیه کنند که دیگر مردم، با فرهنگی دیگر پس از خوردن همان موارد دچار حال تهوع شوند. درست به همین گونه ما دارای سلیقه‌های بصری خاصی هستیم که با وجود ما درآمیخته است. مثلاً فردی که امروز در جامعه غربی تربیت می‌شود برای فهم و واکنش صحیح بصری در قبال یک نقاشی که در آن از فن پرسپکتیو استفاده شده است دچار هیچ‌‌گونه زحمتی نمی‌‌شود و به طور طبیعی قادر به درک آن است.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.