بی تردید تکنولوژی های ارتباطی نوین و شکل های سرگرمی بر نقش اجتماعی و فرهنگی سینما تأثیر گذارده است، اما سینما در حکم فعالیتی اقتصادی و فرهنگی همچنان اهمیت فراوانی دارد.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


منابع:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
29 صفحه
کد:
169 mt


قسمت هایی از این مقاله:

 

در 1995 سینما صدمین سال اولین نمایش عمومی خود را جشن گرفت. از 1895 تاکنون سینما در سطح جهان رشد و گسترش یافته و با وجود کاهش تعداد تماشاگران در سالن های سینما، به یمن وجود تلویزیون و ویدئو تماشای فیلم اکنون بیش از هر زمان دیگری محبوبیت دارد.

بی تردید تکنولوژی های ارتباطی نوین و شکل های سرگرمی بر نقش اجتماعی و فرهنگی سینما تأثیر گذارده است، اما سینما در حکم فعالیتی اقتصادی و فرهنگی همچنان اهمیت فراوانی دارد. بدین ترتیب دائما در گفتمانهای عامه پسند و عرصه های آکادمیک مطالعه، توجه انتقادی فراوانی جلب می کند، همچنین در روش های مطالعه و تشریح فیلم که دغدغه اصلی این پژوهش است (هیل و چرج گیبسن،9:1388).

دغدغه آشکاری برای اشاره به انواع روش های پیوند درونی متن فیلم با مجموعه ای از عملکردهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی وجود دارد. پیشرفت فیلم به منزله صنعت و تکنولوژی، همچنین نقش دولت و حکومت را در پیوند با تولید و نمایش فیلم قابل بررسی می نماید. از سوی دیگر رفتار مخاطب فیلم و زمینه گسترده تر اجتماعی – فرهنگی مطرح است که در آن فیلم ها ساخته و درک می شود.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.