این ساختمان که «افسانه »ي من درآن جا گرفته ست و یک طرزمکالمه ي طبیعی و آزاد را نشان می دهد، شاید برای دفعه اول پسندیده ي تونباشد و شاید توآن را به اندازه ي من نپسندی همین طورشاید.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


منابع:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
13 صفحه
کد:
124 mt


قسمت هایی از این مقاله:

شرح و تحلیل مقدمه های نیما

«یک ساختمان با طرز مکالمه طبیعی و آزاد طرز مکالمه طبیعی، یعنی آن که با حال و معنی و شخصیت ارتباط دارد: سئوال اول آنست که چه کسی می گوید؟ »

اهمیت این سئوال وقتی بیشتر مشخص می شود که ما با نوشته هایی روبه رو شویم که به این امر بی توجه هستند در این نوشته ها: «شخصیت های مختلف که از طبقه های اجتماعی و خاستگاه های متفاوتی هستند نوع کلمات و تفکرات خود را ندارند بلکه نویسنده است که به جای همه آنها سخن می گوید » (طاهباز، 1364: 113-115)

در این حال معلوم است که بیان شخصیت ها طبیعیِ آن ها و واقعی نیست. نویسنده به واقع گرایی بی اعتناست و شخصیت هایش وضعیتی را که هستی واقعی آنها ایجاب می کند ندارند. نویسنده آن ها ویژگی های ذاتی آن ها را فرو کاسته تا چیزهایی را ازخودش به آن ها اضافه کند.«در حالی که صنعت باید واسطه ای برای بیان نظریات نویسنده می شد. او خودش حضور می یابد و به بیان نظرات خودش می پردازد» زیرا زمینه ای ایجاد شده که او علاوه بر آن چه می تواند داخل چارچوب صنعت و فرم ادبی بیان کند آزادانه و مستقیم حرف بزند بدون آنکه پایبند قیدی باشد اما در نتیجه این کار صنعت و ادبیات فدا می شود.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.