مهمترین موضوع قابل بررسی در پژوهش فوق بحث الیاف است و جهت پاسخ گویی به فرضیات آن به تعریف و معرفی الیاف می پردازیم.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


منابع:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
43 صفحه
کد:
118 mt


قسمت هایی از این مقاله:

هنرکاربردی دستی

قالی– گلیم – گلیمچه – جاجیم – گبه بافی– ورنی بافی(شیرکی پیچ، سوماک)– مفرش–روکرسی– چنته و نمکدان– ننوبافی– قلیاندان – جل شتر – ماشته بافی – مسند– زیلو – نمد مالی– قلاب بافی– میل بافی(دو میل بافی، چند میل بافی) – دانتل بافی – تابلوهای تصویری– چاپ های باتیک، کلاغه ای – پارچه های قلمکار – چهل تیکه– پارچه بافی– زری بافی– مخمل بافی–ترمه بافی– نواربافی– کارت بافی – مکرمه بافی – پوشاک – انواع رودوزی ها و سوزندوزی ها–مبلمان و تزیینات منزل– آباژور– پرده–کوسن– رومیزی – عروسک سازی

از جمله بافته های داری و غالباً یک رو و پرزدار که با گره فارسی و یا گره ترکی بافته می شود. تصویر56-قالی(کیان،1381) • گلیم(kilim): به 2روش پود پیچی و پود گذاری صورت می گیرد، تنها در شکل گذراندن پودها از لابه لای چله ها (تارها) متفاوت هستند. از ویژگی های نقش پردازی در انواع گلیم آن است که این کار با استفاده از پود های رنگین انجام می شود و پس از تراکم پودها بر اثر کوبیدن با دفتین، چله ها از پشت و روی گلیم دیده نمی شوند.

یکی از اتواع گلیم های یک رو درنزد عشایر گلیم سوزنی یا ورنی یا سوماک می باشد، که عشایر اردبیل آن را می بافند که به دست بافته‌ی یک رو که به روش پود پیچی، با نقوش ذهنی باف و شکسته بافته می شود.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.