آقا یوسف کارمند بازنشسته است و در خانه های مردم به عنوان نظافت چی کار می کند. همسرش چند سال پیش فوت شده و پسرش هم زن و بچه اش را رها کرده و به کانادا رفته.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


منابع:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
38 صفحه
کد:
114 mt


قسمت هایی از این مقاله:

مفصل بندی دال های مرتبط با شخصیت آقا یوسف

رعنای جوان با دیدی کاملاً متفاوت از پدرش به دنیا و زندگی می نگرد و بسیاری از اصول و قواعد سنتی، که برای پدرش، به شدت محترم است را باور ندارد و خلاف آنها عمل می کند. او دختری استقلال طلب و آزادی خواه است که در عین حال که پدرش را دوست دارد (چنان چه می بینیم برای پدرش غذا درست می کند، لباس های او را اتو می زند، به دست او که با مواد شوینده آسیب دیده پُماد می مالد، خوردن قرص هایش را به او یادآوری می کند و...)، اما به خودش هم بسیار اهمیت می دهد و برای آینده اش (برای رفتن به کانادا همراه دکتر مهران) برنامه ریزی می کند.

رعنا عشق مالِکانۀ پدر نسبت به خود را نمی پسندد و آن را محدودکننده و دست و پاگیر می داند. شاید دلیل پنهان کردن رابطه اش با دکتر، از پدرش هم به همین خاطر باشد. چنان که پیرمرد خطاب به آقا یوسف می گوید: «تو به هر قیمتی میخوای دخترت رو ورِ دلت نگه داری. بـرای همینه که دخترتو می ترسونی. میدونم که عاشق دخترتی. دخترت از همین عشق زیادیه که می ترسه. اگه نترسه حرفاشو بهت میزنه».

درمقابل، عشق رعنا به پدرش به هیچ وجه تملک جویانه نیست. هم چنان که آرزو می کند پدر تنهایش عاشق پیرزن همسایه که هر روز برایش نان می برد، شده باشد و بخواهد با او ازدواج کند. حتی در صحنه ای از فیلم رعنا و دوستش مریم را می بینیم که با جعبۀ شیرینی به خانۀ پیرزن می روند تا شاید از او برای آقا یوسف خواستگاری کنند. اما وقتی از لای در پیرزن را در حال غذادادن به همسر پیر و مفلوجش می بینند جعبۀ شیرینی را همان جا گذاشته و خود از خانه خارج می شوند.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.