درسال1354 ازاعضای فرهنگستان زبان فارسی خواسته شد واژه مناسبی را جایگزین انیمیشن کنند آن‌ها واژه جان بخشی را پیشنهاد کردند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


منابع:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
15 صفحه
کد:
105 mt


قسمت هایی از این مقاله:

قابلیتها و خصوصیات انیمیشن

انیمیشن دارای قابلیتها و امکانات ویژه ای است که گرچه بسیاری از آنها را می توان در هنرهای دیگر نیز باز جست منتها تمام و کمال آنها در هنر انیمیشن ممکن می گردد. سارا خلیلی در مقاله ای که در کتاب دوم و سوم مجله سیمیا به چاپ رسیده از جمله قابلیتهای اساسی انیمیشن، فانتزی، فرا واقع و حرکت را بر می شمارد.

در این میان می توان بازسازی واقعیت و قصه گویی رانیز اضافه کرد. مدل سازیها و انیمیشن های کامپیوتری جهت توصیف و پیش بینی مراحل علمی در آموزش علوم کارایی دارند. پدیده های علمی در سطح ماکروسکوپ مانند حرکت سیاره ها و یا در سطح میکروسکوپ مانند اتمها به شکلی جالب توجه قابلیت به تصویر کشیده شدن در فیلمهای انیمیشن را دارند (باراک،2010)

نسیم زاهدی در مقاله که در کتاب ماه هنر – مرداد و شهریور82- به چاپ رسیده است خود یکی از علل علاقه کودکان به انیمیشن را قابلیت قصه گویی انیمیشن می داند و بیان می کند: " در انیمیشن می‌توان همان شخصیتهای خیالی کودکان را با همان احساس و عاطفه دید که جان می گیرند و مشاهده چنین حرکات و قصه برای یک کودک بسیار جذاب است. وی از ویژگیهای مشترک میان دنیای ذهنی کودک و انیمیشن را وجود تخیل می داند. تخیلی که در بستر قصه به ظهور می رسد، و هر چه این قصه انتزاعی تر و تخیلی تر شود با ویژگیهای فیلم انیمیشن هماهنگی بیشتری دارد. در اینجا به بررسی برخی از این خصوصیات و قابلیتها می پردازیم."


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.