رسانه های نوین مشخصه ی تمام نمای هنر قرن بیستم، در چگونگی تحولات در تغیر زبان بیان و ابزار بیان است. هنر قرن بیستم تمایز خود را در ابداع هنرمندان در استفاده از ابزار های متفاوت بدست آورد.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


منابع:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
66 صفحه
کد:
91 mt


قسمت هایی از این مقاله:

پایه گذاری اجرا

اتفاق، کنش و اجرا های زنده، در میان نقاشان، ابتدا توسط جکسون پولاک که رنگ را روی بوم می پاشید و یا بدن خود و یا همکارانش، رنگ را به روی بوم نقش می داد و یا لوچیو فونتانا که بوم را پاره می کرد و دستی دیگر از این ابداعات، به دنیای هنر وارد شد. اما این اتفاقات هنوز در غالب نقاشی و بر روی بوم اجرا می شد. در این مقطع زمانی بود که فعل نقاشی و چگونگی نقاشی کردن بر موضوع چیره شد.

تحت تاثیر این اتفاقات هنرمندان دیگری که این رویداد ها را مورد استقبال قرار می دادند، به گسترش و استفاده ی هر چه بیشتر از این آزادی در بیان و ابزار، دامن زدند. هنرمندانی همچون رابرت راشنبرگ، جوزف بویز، آلن کاپرو ، جرج ماتیو ، ایو کلاین ، استوکو تاناکا ، جین تینگلی ، پیر مانزونی ، اوتو موهل و... .

تحولاتی که در دهه ی شصت در حال رخ دادن بود باعث شد نقاشی رفته رفته راه خود را در جهت فاصله گرفتن از بوم طی کند و به برخورد هایی بپردازد که مخاطب و اثر هنری را با هم تلفیق می کرد و مخاطب را به نوعی در اثر هنری دخیل کرد و آنرا به عنوان جزئی از اثر مورد بررسی قرار داد.


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.