این که ابتدا صوت، نماد یک شی واقع شد، یا تصویر بیان کننده‌ آن شی ، یعنی این که انسان، یک شی یا یک موضوع را، ابتدا نامید و بعد آن را کشید، یا ابتدا کشید، و بعد نامید، در اینجا مسأله‌ی ما نیست.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


منابع:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
25 صفحه
کد:
65 mt


قسمت هایی از این مقاله:

اهداف تصویرسازی

تاریخ نشان می‌دهد که هدف از مصورسازی متن‌ها و کتاب‌ها، ارسال هر چه مؤثرتر پیام، برقراری ارتباط لازم، ایجاد تفهیم و تفاهیم، و نفوذ بیشتر نسبت به نوشتار تنها بوده است. بعد از صدها و هزاران سال، هنوز هم این اهداف در کار مصورسازی وجود دارد.

خیال پردازی در خلق تصویر برای کودکان، ضمن اینکه متن را در بستر تصویر جاری می‌کند. تخیل کودک را هم به پرواز در می‌آورد. البته بدیهی است که برای دستیابی به این هدف عوامل دیگری از قبیل توانمندی تکنیکی تصویرگر و شناخت کافی او از دنیای کودکان، اهمیت دارد خیال پردازی و بازی با واژه‌های متن به زبان تصویری نه تنها کودکان را به جستجوگری و ذهن آنان را پویا می‌کند، بلکه به آنان می‌آموزد که آسان پذیر نباشند.به این ترتیب ذهن صاف و زلال آنها از همان کودکی بارور و شکوفا می‌شود (خسروی،67،1378).

ـ تقویت روحیة شاعرانه، حس واقعگرایی و تمایلات هنری کودک. ـ واداشتن بدون فشار و تهدید کودکان به استفادة صحیح و سودمند از اوقات فراغت. ـ خشونت‌های بیجای کودک را از میان بردن و روح او را لطافت و حساسیت‌های پایدار انسانی بخشیدن. ـ بین خواننده‌ی خردسال و شخصیت‌های کتاب، رابطه‌های عاطفی ـ عقلی مؤثر ایجاد کردن و بر عمق و رشد و وسعت افکار، تخیلات، تصورات، رؤیاها و آرزوهای مثبت کودک افزودن (ابراهیمی،62،1367).


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.