واژه فرهنگ با مفاهیم گوناگون و بیان های مختلف نزدیک به هم در زبان فارسی فراوان بکار رفته است. این واژه از دو واژه "فر" و "هنگ" ترکیب یافته است. واژه "فر" به معنای پیش به سوی، در پارسی باستان و اوستا "fra" و در پهلوی "fra" و در ارمنی "hra" و در هندی "pra" آمده است.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


منابع:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
11 صفحه
کد:
47 mt


قسمت هایی از این مقاله:

تبلیغات

یکی از عنصرهای مؤثر بر افکار و زندگی انسان ها در جهان امروز تبلیغات است. عنصری ارتباطی که با بررسی های کارشناسانه، روانشناسانه و علمی پدید می آید. تبلیغات مؤثر بر ذهن مخاطب بیشتر با بهره گیری از نمادها صورت می پذیرد. تبلیغات خود نیز یک نوع ابزار برای جذب گردشگر، سرمایه گذاری و بازاریابی به شمار می آید. می توان در تعریف تبلیغات این چنین بیان کرد که عبارتست از برون دادن تولیدات کارگاه ها به صورت ارتباط غیرشخصی و پرداختی از طریق رسانه های مختلف، به منظور آگاه سازی و یا اقناع مخاطبان خاص یا عام. تبلیغات دارای ابعاد مختلف و گسترده ای می باشد. که بهره گیری از راهکارهای آن منجر به رشد و ایجاد سرمایه گذاری در تجارت تولیدات صنایع دستی می شود.

«شاید در ابتدا نتوان ارتباط مستقیمی بین نشانه شناسی، تبلیغات و بازاریابی در صنایع دستی ایجاد نمود، اما از شرایط فروش بهتر و بررسی نقاط ضعف در تبلیغات یک کالا و در رقابت با بازارهای دیگر مورد بررسی قرار داده اند. در این راستا «ژان مری فلوش» برای تجزیه و تحلیل تبلیغات یک کالا به کمک «مربع نشانه معناشناسی» مربوط به بازار را ارائه می دهد. در رأس این مربع چهار ارزش کلی که بر بازار حاکم است قرار می گیرد و خصوصیات تولیدات کارخانه های رقیب ترسیم می شود تا بتوان براساس آن اطلاعاتی پیرامون بازار آنان دریافت نمود.

برای تجزیه و تحلیل تبلیغات در تولیدات بازار همچنین می توان به تئوری «سیرزایشی معنا» که توسط «گرماس» بنیان گذار مکتب پاریس مطرح شد، اشاره کرد. این تئوری بیشتر در حوزه کلامی و نوشتاری به تبیین معنا و نیز در حوزه تصویری و آگهی تبلیغات کاربرد دارد». (برتراند، 2000، 29). پرداختن به جزییات این تئوری در این پژوهش امکان پذیر نمی باشد


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.