وقتی به گذشته خود فكر می‌كنیم همواره دوست داریم آن را ایده‌آل ببینیم. به همین دلیل به یك تمدن پنج هزار ساله برای ایران اشاره می‌كنیم كه آثار فاخری از آن برجای مانده است.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


منابع:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
38 صفحه
کد:
44 mt


قسمت هایی از این مقاله:

رابطه هنر با اقتصاد

بی تردید هنر همگانی با اقتصاد هنر رابطه تنگاتنگی دارد چون تامین هزینه بروزه ها از عهده هنرمند خارج است. "اگر بخواهیم چشم‌اندازی برای توسعه اقتصاد هنر در آینده ترسیم کنیم که در‌شان هنر و هنرمندان کشور باشد، و هنر ایران در بالاترین جایگاه خود در سطح منطقه و در تعامل مؤثر با اقتصاد هنر در جهان قرار بگیرد نیازمند یاری دوسویه دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی در کنار هم هستیم تا بتوان از آن نتیجه گرفت. یکی از راه‌حل‌های این امر بازبینی قوانین در این زمینه است تا دستگاه‌های مختلف با موظف شدن خرید آثار هنری از هنرمندان بتوانند این چرخه را به حرکت درآورند. متأسفانه اجباری نبودن بحث خرید دولتی آثار هنری از محل نیم‌درصد بودجه وزارتخانه‌ها و شرکت‌های دولتی، یکی از دلایل عمده کندی جریان خرید آثار هنری در کشور است.

اگر می‌خواهیم به موازات جایگاه تثبیت شده هنر ایران در عرصه معنویت، به دنیا نشان دهیم که هنر ایران از نظر اقتصادی نیز حائز اهمیت است، باید با حمایت سایر بخش‌های فعال در این عرصه بتوانیم هنر ایران را به‌عنوان یک هنر روزآمد و صاحب هویت هرچه بهتر و بیشتربه دنیا معرفی کنیم.

به‌نظر می‌رسد اگر بدنه خرید آثار هنری آن طور که باید از سوی مسئولین اجرایی این حوزه برای ساماندهی این بخش جدی گرفته شود، کمترین اثرش این است که نگرش بانک‌های دولتی به‌ویژه بانک‌های خصوصی را به حوزه هنرهای تجسمی می‌تواند تغییر دهد؛ همچنین تمایل سرمایه‌گذارانی که تازه قدم به بازار خرید تابلو گذاشته‌اند را تقویت کند.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.