از نظر زیبایی شناسی، فیگور انسان یا فرم انسان ، در مجسمه سازی و هنرهای دیگر مورد مطالعه و ستایش قرار گرفته است
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


منابع:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
25 صفحه
کد:
25 mt


قسمت هایی از این مقاله:

نقاشی رئالیستی و فیگور انسان

نقاشی از فیگور، یک اثر هنری است که با تمامی مدیاهای نقاشی قابل اجراست. موضوع اصلی این نقاشی ها فیگور انسان است که برهنه است و یا لباس به تن دارد. فیگور انسان به یکی از موضوعات ثابت در هنر تبدیل شده است ،از زمانی که اولین نقاشی ها در عصر سنگ به دیواره غارها حک شد و بعدها در طول تاریخ ، فیگور انسان به سبک های مختلف هنری به اجرا درآمد

برخلاف طراحی از فیگور انسان که معمولا" برهنه بوده است، فیگور انسان در نقاشی ها در اغلب موارد پیشینه تاریخی ، اساطیری، تمثیلی یا تصویری خیالی دارد که برای آنها لباس در نظر گرفته شده است. نقاشی پرتره نوعی نقاشی از فیگور است روی شباهت به فرد یا گروه خاصی تاکید دارد.

تم اصلی آثار در نقاشی غرب ، در دوره کلاسیک فیگورهای برهنه بوده است و همچنین در دوره رنساس¬ نیز. ولی در دوره قرون وسطی بسیار کم به چشم می خورد. در طول تاریخ هنر ، رنگ روغن بهترین مدیا برای به تصویر کشیدن فیگور انسان بوده است. با ترکیب رنگ و لایه گذاری مناسب رنگ ، سطوح بسیار به پوست انسان نزدیک می شوند. زمان بیشتری که برای خشک شدن زنگ روغن مورد نیاز است و درجه های مختلف چسبندگی آن، به هنرمند توانایی دستیابی به ترکیب غنی و ترکیب ماهرانه رنگ ها و ایجاد بافت های مناسب را می دهد که می توان تغییرات و تحولات را از نمایش یک انسان به انسانهای دیگر را به خوبی نمایش دهد. هرچند که نقاشی از مدل های زنده ترجیح داده می شود، مدت زمان زیاد برای تکمیل نقاشی باعث شده است نقاشان مدرن در زمانهایی که فرصت انجام کل کار از روی مدل زنده محیا نیست، به سمت استفاده از عکسها به عنوان بخشی از منابع بروند. (Sorabella, 2008)


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.