رئالیسم آمریکایی علی الخصوص در نقاشی قرن بیستم این کشور دارای جایگاهی ویژه و تثبیت شده است. در واقع شکل گیری گروه هشت و مکتب آشغالدانی در ابتدای قرن بیستم در موجودیت رئالیسم امریکا تاثیر زیادی دارد
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


منابع:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
73 صفحه
کد:
16 mt


قسمت هایی از این مقاله:

هنرمندان رئالیست امریکا از 1970 تا کنون

نقاشی های اندرو وایت برای نیم قرن است که در فهم و احساس مردم امریکا حک شده است. در حالی که بسیاری از مناظر و نماهای داخلی که وایت از روستا های پنسیلوانیا و ماین به تصویر کشیده است طوری تنظیم شده که آن مناطق قابل تشخیص است ، کارهای او نمای داخلی از روحیات و زندگی درونی اوست که به نوعی مرموز و مبهم است. (Ford, 2007)

جوانترین فرزند، از پنج فرزند خانواده، اندرو نول وایت در 12 جولای 1917 در چادس فورد ، در دره برندی واین نزدیک پنسیلوانیا به دنیا آمد. او در خانه به کمک پدرش درس خواند و تعلیم داده شد. زمانی که او تنها 20 سال داشت اولین نمایشگاه انفرادی اش را در گالری مکبث در شهر نیویورک برپا کرد. فروش سریع و کامل همه آثار او در نمایشگاه نشان از محبوبیت آثارش نزد مردم امریکا در سالهای آینده بود.

در سال 1939، وایت بتسی جیمز را ملاقات کرد. او یکی از اقوام او بود که در جایی ییلاقی ، نه چندان دور از محل زندگی وایت ازدواج داد. آنها در بهار سال بعد ازدواج کردند و برای 68 سال در کنار هم باقی ماندند. در آن سالها بتسی حامی شوهرش بود به خوبی یک راهنما و مشاور هنری خوب.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.