استاد محمود فرشچیان، به سال 1308 شمسی در اصفهان، دیده به جهان گشود. پدرش، حاج غلام‌رضا فرشچیان، از تجار فرش بود و در کار هنر قالی بافی دست داشت.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


منابع:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
74 صفحه
کد:
13 mt


قسمت هایی از این مقاله:

 

به نظر می‌رسد فرشتگان، خبر صبح شدن را برای بانو آورده اند. فرشته همیشه پیام آور نور بوده و از نور الهی خلق شده است. بنابراین با انرژیهای فروزان و رنگهای درخشان متجلی میشود. نوری که فرشته‌ها میتابانند، بخشی از نور الهی است. تصدیق این گفته، تعداد فرشتگان است که به عدد هفت می‌رسد. در بیشتر فرهنگ‌ها مخصوصاً ایران، عدد هفت، کامل‌ترین عدد و با آفرینش در ارتباط است.

فرشتگان، انرژیِ حقیقت و نور الهی را، نصیب کسانی میکنند که آن را، با تواضع و اعتماد می‌پذیرند. در این طرح، نور یا خبر صبحگاهی، به صورت هدیه در دست فرشتگان است که همین، باعث شادمانی بانوی زیبا و پرنده گردیده است. (تصویر 4-3)

در آثار مذهبی استاد فرشچیان، تضاد رنگیِ نور و تاریکی(ظلمت)، بیشتر دیده می‌شود که برای نشان دادن آن، رنگ‌های تیره را کنار رنگ‌های روشن می‌گذارد تا رنگ روشن، نور را تداعی کند. مهم‌ترین عامل در بهره‌وری عنصر بصری رنگ، تضادهای هفت گانه است که برای آن در نظر گرفته شده است و یکی از این تضادها، تضاد تیره روشن است.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.