این شخصیت در آثار سینمای انیمیشن شخصیت مستقل نبوده است و بعنوان شخصیت همراه یا حامی side kick به شخصیت اصلی وابسته بوده است و او را در رسیدن به هدفش یاری می‌کند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


منابع:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
29 صفحه
کد:
02 mt


قسمت هایی از این مقاله:

انیمیشن هرکول

زمانیکه هرکول پسر زئوس و هرا پادشاه و ملکه خدایان به دنیا می‌آید، همه به جز هادس از این واقعه خوشحال می‌شوند. هادس قصد تصاحب کوه المپ را دارد و نقش منفی داستان را بازی می‌کند. او هرکول را مانعی بر سر راه نقشه‌های خود می‌داند. هادس دو دستیارش به نام‌های پین و پَنیک (درد و وحشت) را وادار می‌کند تا هرکول را دزدیده و به قتل برسانند. آنها موفق به این کار نمی‌شوند. هرکول نوزاد را زن و شوهری پیدا می‌کنند و نزد خود نگهداری می‌کنند.

هرکول در یک خانواده معمولی بزرگ می‌شود. سرانجام آن‌ها به هرکول می‌گویند که پدر و مادر واقعی‌اش نیستند. هرکول برای یافتن نسب واقعی خود به معبد زئوس می‌رود. زئوس از عرش به نزد هرکول می‌آید و به او می‌گوید که پدرش است و بایستی در مقام واقعی خود قرار گیرد و به خدایان کوه المپ بپیوندد و پگاسوس (اسب بالدار) را همراهش می‌کند. هرکول به نزد استاد فیلاکتت می‌رود تا دوره آموزش‌های لازم قهرمانی را طی کند.

- در ماجرایی دیگر هادس از مگارا که اسیر اوست شرط رهایی‌اش را به بند کشیدن هرکول قرار می‌دهد. این نقشه با عدم همکاری مگارا با شکست مواجه می‌شود. - و بالاخره هادس هیدرا را مسئول کشتن هرکول می‌کند. جنگ طولانی بین آن دو در می‌گیرد که در نتیجه توان و قدرت هرکول کاهش می‌یابد. هادس دوباره مگارا را مأمور می‌کند تا هرکول را پیدا کند و به او قول می‌دهد پس از انجام این کار مگارا را آزاد کند. حضور پگاسوس را در تمامی این ماجرا در نقش یاور و حامی هرکول از زیبایی خاصی برخوردار است و وجود قهرمان داستان را تکامل می‌بخشد. پگاسوس اسب بالداری که می‌تواند قدرت و توانایی بیشتری به قهرمان دست بدهد و بعلت داشتن سرعت و قدرت پرواز به وقت ضرورت وی را یاری کند

پگاسوس، اسب بالدار در افسانه‌های اساطیری یونانی در داستان‌های جالبی نقش دارد. از تولد تا مرگش پگاسوس یک موجود افسانه‌ای با قابلیت‌های فراوان و کنار قهرمان داستان می‌ماند. نماد ارتباط با خدایان و درست‌کاری و راه رستگاری است. حتی سوار شدن به او مثابه رفتن به بهشت است. پگاسوس موجودی رئوف و مهربان، ساده و بی‌تکلف و آرامش‌بخش در عین حال همواره آماده برای کمک و وفاداری است.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.