پژوهش زیر درباره ریسک شرکت می باشد. و شامل: مفهوم و تعریف ریسک- انواع ریسک- سنجه های نوسان پذیری- پیشینه تحقیق- تحقیقات انجام شده در رابطه با مدل سه عاملی فاما و فرنچ و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
30 صفحه
کد:
895 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

پژوهش زیر درباره ریسک شرکت می باشد. و شامل: مفهوم و تعریف ریسک- انواع ریسک- سنجه های نوسان پذیری- پیشینه تحقیق- تحقیقات انجام شده در رابطه با مدل سه عاملی فاما و فرنچ- تحقیقات انجام شده در رابطه با مدل چهار عاملی کارهارت- تحقیات انجام شده درباره نگرش سرمایه گذاران- مطالعات تجربی خارج از کشور- مطالعات تجربی انجام شده داخلی- منابع و مآخذ- منابع فارسی- منابع انگلیسی.

اگر ریسک و بازده دارایی با عنوان متغیر مد نظر قرار گیرد، تفاوت عمده¬اي بین آنها قابل تشخیص است. بازده متغیر کمی و ریسک متغیر کیفی است. بدیهی است که شناسایی، تجزیه و تحلیل و اندازه¬گیري متغیرهاي کمی به مراتب ساده¬تر از متغیرهاي کیفی است. اندازه¬گیري یک کیفیت و بیان آن در قالب یک کمیت، کاري بس دشوار و مستلزم دقت و تلاشی وصف ناپذیر است. به همین دلیل است که هنوز هم تلاش جهت کمی¬سازي ریسک و جستجو براي ارایه مدل¬هاي دقیق¬تر و منطقی¬تر ادامه دارد (رادپور و عبده تبریزي، 1388).


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.