مقاله زیر درباره کیفیت درک شده می باشد. و شامل: مقدمه - مفهوم کیفیت- ابعاد کیفیت- تعاریف و مفاهیم کیفیت درک شده- شاخص های سنجش کیفیت درک شده- برخی از مدل ها در زمینه کیفیت درک شده و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
32 صفحه
کد:
862 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

مقاله زیر درباره کیفیت درک شده می باشد. و شامل: مقدمه - مفهوم کیفیت- ابعاد کیفیت- تعاریف و مفاهیم کیفیت درک شده- شاخص های سنجش کیفیت درک شده- برخی از مدل ها در زمینه کیفیت درک شده- اجزای تشکیل دهندۀ کیفیت خدمات و عوامل موثر بر آن- پیشینه مطالعاتی در ایران- پیشینه مطالعاتی در خارج از کشور- منابع انگلیسی.

ارزیابی بسیاری از این ابعاد می تواند برای مشتریان، بویژه مشتریان محصولات مصرفی، دشوار باشد. در نتیجه، مصرف کنندگان اغلب با توجه به آن دسته از ابعاد کیفیت محصولات که کیفی تر هستند، به یک نتیجه گیری کلی درباره آن محصول می رسند. مثلاً بعد ظاهری جذاب و متناسب می تئواند مشتریان را متقاعد سازد که یک محصول از کیفیت بالایی برخوردار است. بنابراین یک شرکت باید کشف کند که مشتریان بالقوه اش از کدام ابعاد یا نشانه ها برای قضاوت درباره ی کیفیت محصول استفاده می کند، و باید توجه خاصی به برخی از ابعاد نامشخص اما مشهودتر و نمادین تر محصول مبذول دارد(Ghobadian et al,2011).


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.