مقاله زیر درباره رضایت مشتری می باشد. و شامل: رضایت مشتری هارتلین- اندازه گیری رضایت مشتریان- نگرش نسبت به برند- اجزاء نگرش- تحقیات انجام شده در خارج کشور- تحقیقات انجام شده در داخل کشور و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
28 صفحه
کد:
838 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

مقاله زیر درباره رضایت مشتری می باشد. و شامل: رضایت مشتری هارتلین- اندازه گیری رضایت مشتریان- نگرش نسبت به برند- اجزاء نگرش- تحقیات انجام شده در خارج کشور- تحقیقات انجام شده در داخل کشور - منابع و مأخذ- منابع فارسی- منابع انگلیسی.

به اعتقاد ژوران ، رضايت مشتري عبارتست از حالتی كه مشتري احساس می كند ويژگی هاي محصول يا خدمات با انتظاراتش سازگار است. ژوران ناخرسندي مشتريان را به عنوان يك مفهوم جداگانه در نظر می گیرد و بیان می كند كه نارضايتی مشتري حالتی است كه در آن، نواقص ومعايب محصول يا خدمت موجب ناراحتی، شكايت و انتقاد مشتري می شود. به عقیده وي، رضايت و عدم رضايت مشتري در تضاد با هم نیستند. در واقع، رضايت مشتري، ناشی از ويژگی هاي محصول يا خدمت عرضه شده می باشد كه او را براي خريد و استفاده از آن ترغیب می نمايد. از سوي ديگر، عدم رضايت مشتري از نقايص و كمبودهاي موجود در محصول يا خدمت سرچشمه می گیرد كه موجب دلخوري و شكايت مشتريان خواهد شد. (حميدی زاده، جزني، حاجي كريمي، ابراهيمي، 1391، ص101).


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.