تحقیق زیر درباره تعهد سازمانی می باشد. و شامل: مقدمه- انواع تعهد سازمانی- تعهد نسبت به سازمان- تعهد نسبت به مشتری- تعهد نسبت به خود- تعهد نسبت به مردم- تعهد نسبت به وظیفه یا تکلیف-عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
29 صفحه
کد:
836 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

تحقیق زیر درباره تعهد سازمانی می باشد. و شامل: مقدمه- انواع تعهد سازمانی- تعهد نسبت به سازمان- تعهد نسبت به مشتری- تعهد نسبت به خود- تعهد نسبت به مردم- تعهد نسبت به وظیفه یا تکلیف-عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی- ویژگی‌های شخصی مؤثر بر تعهد سازمانی- خصوصیات شغلی و تعهد سازمانی- تأثیر روابط گروهی و رابطه با رهبر بر تعهد سازمانی- ویژگی‌های سازمان و تعهد سازمانی- وضعیت نقش و تعهد سازمانی- پیشینه پژوهشی- فهرست منابع و مآخذ.

تعهد سازمانی از جمله یک حالت روان‌شناختی توصیف کننده ارتباط یک کارمند با سازمان می باشدکه بر هدف کارمند برای پایداری هدف های خاص از عمل که در این مورد ماندن در سازمان است تاثیر می‌گذارد (آلن، 2007). نظر به تغییرات و تحولات سریع و روز افزون جهانی و ادغام و هم بستگی سازمان‌ها و گسترش کار مجازی، تحلیل هم بستگی میان کارمند و کارفرما از اهمیت ویژه ای برخوردار است (روسیو، 2004). اشخاص بسیاری درحیطه تعهد مطالعه وبررسی کرده‌اند زیرا بر این اعتقادند که تعهد بر عملکردهای سازمانی اثرگذار است.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.