مقاله زیر درباره بازاریابی آموزشی می باشد. و شامل: بازاریابی- بازاریابی خدمات- بازاریابی داخلی- اصول بازاریابی داخلی- پیامدهای بازاریابی داخلی- بازاریابی آموزشی- بازاریابی آموزشی" چیست؟- تطبیق دید سنتی و دید و بازاریابی آموزشی و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
33 صفحه
کد:
833 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

مقاله زیر درباره بازاریابی آموزشی می باشد. و شامل: بازاریابی- بازاریابی خدمات- بازاریابی داخلی- اصول بازاریابی داخلی- پیامدهای بازاریابی داخلی- بازاریابی آموزشی- بازاریابی آموزشی" چیست؟- تطبیق دید سنتی و دید و بازاریابی آموزشی- بازار هدف در آموزش- انتخاب استراتژی مناسب برای آموزش- پیشینه تحقیق.

بازاریابی شامل کارکردهای بسیار پیچیده ای است، چرا که بر طبق تعریف، محصول از جمله«هر چیزی که به صورتی نیاز با احتیاجی را بر طرف کند» و «به فرد، سازمان، انگاره، محیط ، خدمت و هر نوع کاری که به نحوی این نیاز با خواسته ها را بر آورده سازد گفته می شود در پایان از مفاهیم مقابل چنان بر داشت می گردد که عرضه محصول با شکل گوناگون آن نیاز به بازاریابی، با مفهوم کامل و ابعاد پیچیده آن دارد. این مفهوم نه تنها بازاریابی محصول بلکه بازاریابی خدمات را نیز در بر می گیرد ، بنابراین سازمانهای خدماتی که اصول و روش بازاریابی را شناخته و طرحها و برنامه های خود را براساس عناصر آمیخته بازاریابی بر نامه ریزی کرده است ، به نتایج خوبی رسیده اند.


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.