تحقیق زیر درباره توانمندسازی کارکنان می باشد. و شامل: مقدمه- تعریف توانمندسازی- اهمیت توانمندسازی- مدلهای توانمندسازی- مدل توانمندسازی رابینز و کرینو وفرندال- مدل توانمندسازی باون و لاولر- مدل توانمندسازی مگ لاگان ونل و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
30 صفحه
کد:
832 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

تحقیق زیر درباره توانمندسازی کارکنان می باشد. و شامل: مقدمه- تعریف توانمندسازی- اهمیت توانمندسازی- مدلهای توانمندسازی- مدل توانمندسازی رابینز و کرینو وفرندال- مدل توانمندسازی باون و لاولر- مدل توانمندسازی مگ لاگان ونل- آموزش و توانمندسازی- آموزش روشی برای توانمندسازی کارکنان- برنامه ریزی و اجرای برنامه های آموزشی- نیاز سنجی آموزشی- پیشینه تحقیق- مروری بر مباحث نظری و مدل تحقیقاتی- منابع .

نظام هاى مدرن مدیریت پافشاری زیادی برمنابع انسانی داشته و آن را اصلی ترین دارایی سازمان به حساب آورده و بزرگ نهادن به ارزش ها و نیاز هاى کارکنان را تا ثیر گذارترین گام در راه رسیدن اهداف سازمان مى پندارند امروزه در بسیاری از سازمان های پیش رو رابطه بلند مدت بین کارکنان و سازمان یکی از عوامل موفقیت شمرده مى شود، چرا که چنین رابطه اى سازمان را از یک نظرمطمئن مى کند که درشکل سرمایه گذاری آموزشی و پیشرفت دانش و مهارت اشخاص مى تواند از بازده این سرمایه گذاری در سال های آینده بهره مند شود و از شکل دیگر کارکنان در مورد امنیت شغلی و بر آوردن نیازهای خود و خانواده شان در سال های آینده اطمینان به وجود می آید. بنابراین سازما نها در تلاشند امنیت شغلی کارکنان را از شیوه توان اسازى آنها در شکل های گوناگون بر آورده نمایند و به دنبال آن زمینه هاى به وجود آوردن خلاقیت و نو آوری و استفاده از امکانات برای دست یافتن به حداکثر بازده را به وجود آورند .


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.