پژوهش زیر درباره رهبری خدمتگزار می باشد. و شامل: مقدمه- ریشه های رهبری خدمتگزار- تعریف رهبری خدمتگزار- مدل های (ویژگی های) رهبری خدمتگزار- مدل رهبری خدمتگزار لاب- عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی سازمانی و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
26 صفحه
کد:
831 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

پژوهش زیر درباره رهبری خدمتگزار می باشد. و شامل: مقدمه- ریشه های رهبری خدمتگزار- تعریف رهبری خدمتگزار- مدل های (ویژگی های) رهبری خدمتگزار- مدل رهبری خدمتگزار لاب- عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی سازمانی- بررسی پژوهش های انجام شده پیرامون موضوع – مقدمه- پژوهش های انجام شده در خارج از کشور- پژوهش های انجام شده در داخل از کشور- منابع لاتین.

رهبران خدمتگزار، به عنوان رهبر شناخته می شوند که به پیروانشان خدمت می کنند. در اینجا منافع پیروان مقدم بر منافع شخصی رهبر است و تأکید بر توسعه فردی و توانمندسازی پیروان است. رهبر خدمتگزار همچنین نقش یک عامل تسهیل کننده را برای دستیابی پیروان به یک چشم انداز مشترک دارد (Smith et al, 2004) . نظریه های رهبری کاریزماتیک، تحول آفرین و خدمتگزار شباهت های زیادی با یکدیگر دارند، به این دلیل که هر دو تئوری رهبری تحول آفرین و خدمتگزار برگرفته از رهبری کاریزماتیک هستند و رهبری خدمتگزار نیز به نوعی بسط و توسعه رهبری تحول آفرین به شمار می رود (Patterson, 2003) . اما این نظریه ها تفاوت های چشمگیری نیز با یکدیگر دارند که در جای خود مورد بررسی قرار گرفته اند.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.