پژوهش زیر درباره اعتماد به نام و نشان تجاری می باشد. و شامل: نقش اعتماد به نام و نشان تجاری در ارزش ویژه نام و نشان تجاری- طبقه بندی اعتماد- پیشینه تحقیق- تحقیقات انجام شده- فهرست منابع انگلیسی و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
24 صفحه
کد:
794 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

پژوهش زیر درباره اعتماد به نام و نشان تجاری می باشد. و شامل: نقش اعتماد به نام و نشان تجاری در ارزش ویژه نام و نشان تجاری- طبقه بندی اعتماد- پیشینه تحقیق- تحقیقات انجام شده- فهرست منابع انگلیسی.

با توجه به تحقیقات مربوط به اعتماد به نام و نشان تجاری که از سوی دلگادو و همکاران (۲۰۰۳) صورت گرفته، ملاحظه می شود که این قبیل خصوصیات خاص از ماهیتی فنی و تعمدی برخوردارند که همگام با ایده دو بعدی اعتماد است که بیشتر در منابع مدیریتی و بازاریابی یافت می شود(در این ارتباط به مورگان ، 1994؛ گانسان ، 1997؛ هانت ، 1994؛ دانی و کانن ، 1997) در نتیجه، نخستین بعد اعتماد به نام و نشان تجاری(روایی) از ماهیتی فنی و یا شایسته سالارانه برخوردار است که در توانایی و تمایل به حفظ تعهد و تامین نیازهای مشتریان نقش دارد. بعد دوم(قصد) متشکل از خصوصیت حسن نیت نسبت به نام ونشان تجاری در رابطه با منافع و رفاه مصرف کننده است که برای نمونه زمانی که مشکلات غیر قابل پیش بینی در زمینه محصول مربوطه پیش می آید مصداق خواهد داشت. در نتیجه، یک نام و نشان تجاری قابل اعتماد نام و نشان تجاریی است که بصورت ثابت تعهدات خود نسبت به ارزش را در قبال مصرف کنندگان از طریق روش توسعه، تولید، فروش، ارائه خدمات و تبلیغات مربوط به محصول محقق کند. حتی در زمان های نامطلوب و در حالتی که برخی از نام ها و نشان های تجاری دچار بحران می شوند نیز موارد یاد شده باید تامین گردد.


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.