تحقیق زیر درباره مالی رفتاری می باشد. و شامل: فرض عقلایی بودن- مالی رفتاری خرد و کلان- سوگیری رفتاری- آشناگرایی- رویدادگرایی-خطای هاله ای- فرااعتمادی - فرااعتمادی در پیش بینی- فرااعتمادی به اطمینان و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
68 صفحه
کد:
783 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

تحقیق زیر درباره مالی رفتاری می باشد. و شامل: فرض عقلایی بودن- مالی رفتاری خرد و کلان- سوگیری رفتاری- آشناگرایی- رویدادگرایی-خطای هاله ای- فرااعتمادی - فرااعتمادی در پیش بینی- فرااعتمادی به اطمینان- اتکا و تعدیل- سازگارگرایی- ابهام گریزی- داشته بیش-نگری- کوتاه نگری- بهینه بینی- حساب انگاری- باورگرایی- زیان گریزی- تازه گرایی- پشیمان گریزی- دگرگون گریزی- دو منازعه عمده بین مالی کلاسیک ومالی رفتاری- بازارهای کارا در مقابل بازارهای ناکارا- خلاف قائده بنیادی- خلاف قائده تکنیکی- انسان اقتصادی عقلایی در مقابل انسان دارای تمایلات( سوگیری) رفتاری- تئوری چشم انداز کاهنمن و تورسکی- پیشینه- منابع تحقیق.

مالی رفتاری، تاثیر روان شناسی را بر رفتار متخصصان مالی و همچنین اثر آن را بر بازار تعیین می کند. مالی رفتاری از این حیث اهمیت دارد که کمک می کند به درک اینکه چرا و چگونه بازار ممکن است ناکارامد شود. در سال 1896، کستاو لیبن کتاب معروف خود را به نام اجتماع: بررسی ذهن اجتماع را که یکی از معروفترین و پراثرترین کتاب های علم روانشناسی اجتماعی تا حال حاضر است، را نوشت، می توان گفت نقطه عطفی در مالی رفتاری رقم خورد. در سال 1912 سلدن کتاب روانشناسی بازار سرمایه را نوشت. کتاب وی مبتنی بر این باور بود که تغییر قیمت ها در بازار تا حد زیادی به نگرش روانی سرمایه گذاری و همچنین شرایط عمومی تجارت بستگی دارد. در سال 1956 روانشناس آمریکایی به نام فستینگر، مفهوم جدید در علم روانشناسی اجتماعی به نام ناهماهنگی شناختی را معرفی نمود. او بیان کرد زمانی که دو پدیده با هم در تناقض هستند در یک زمان شناسایی می شوند، یک ناهماهنگی شناختی به وجود خواهد آمد و از آنجا که تجربه حس ناهماهنگی ناخوشایند است شخص تلاش خواهد کرد برای کاهش این حس، عقایدش را تغییر دهد( روشنگرزاده، 1388).


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.