پروژه زیر درباره اعتماد سازمانی می باشد. و شامل: مقدمه- اعتماد-اهمیت و ضرورت اعتماد- فرآیند شکل¬گیری و حفظ اعتماد- ابعاد اعتماد- ابعاد اعتماد از دیدگاه توماس و اسچیندلر- ابعاد اعتماد از دیدگاه مایر و همکاران و ...است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
36 صفحه
کد:
777 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

پروژه زیر درباره اعتماد سازمانی می باشد. و شامل: مقدمه- اعتماد-اهمیت و ضرورت اعتماد- فرآیند شکل¬گیری و حفظ اعتماد- ابعاد اعتماد- ابعاد اعتماد از دیدگاه توماس و اسچیندلر- ابعاد اعتماد از دیدگاه مایر و همکاران- مفاهیم اعتماد سازمانی- انواع اعتماد- اعتماد اعتباری- اعتماد متقابل- اعتماد اجتماعی- مزایای فردی و گروهی اعتماد- پیشینه پژوهش- هوش هیجانی، اعتماد و عملکرد کارکنان- منابع و ماخذ.

محققان متعددي از رشته‌هاي گوناگون علمي به تعريف اعتماد پرداخته‌اند و بسياري از آنان معتقدند كه اعتماد واژه‌اي است با معناي بسيار (لگزيان و همكاران، 1387). در همين راستا، كافتا (2007) اشاره مي‌كند كه اعتماد 17 معني متفاوت دارد (Cofta, 2007). هم‌چنين تعاريف اعتماد هم در بين رشته‌هاي گوناگون مانند (روان‌شناسي، جامعه شناسي و اقتصاد) و هم در سطح تحليل (فردي، سازماني، اجتماعي) متفاوت است. در تعريفي كه از اعتماد ارائه گرديده عموماً آن را انتظارات يا باورهايي مي‌دانند كه افراد دوست دارند به ديگران به طريقي قابل پيش‌بيني و نه صرفاً در راستاي منفعت شخصي خود نشان دهند. اعتماد مهم‌ترین انگیزه‌ای است که افراد را به داشتن روابط دو سویه یا چند سویه تشویق می‌کند. حتی بسیاری از اندیشمندان اجتماعی، اعتماد را حسی می‌دانند که منجر به تعاون و همکاری می‌شود و فقط در این حالت است که انسان‌ها در عین تفاوت‌ها قادر به حل مشکلات خواهند بود. اعتماد یک حالت روانی است که شامل قصد و نیت پذیرفتن متکی بر انتظارات مثبت نیات یا رفتار دیگران می‌شود (رضايي‌کليدبري و همکاران، 1390).


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.