پژوهش زیر درباره ریسک نقدینگی می باشد. و شامل: مفهوم ریسک نقدینگی- ریسک نقدینگی تأمین مالی - مدیریت نقدینگی - ریسک نقدینگی و قیمت دارایی ها- ریسک نقدینگی و بحران حاضر: چرخه نزولی نقدینگی- ریسک و انواع آن و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
32 صفحه
کد:
761 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

پژوهش زیر درباره ریسک نقدینگی می باشد. و شامل: مفهوم ریسک نقدینگی- ریسک نقدینگی تأمین مالی - مدیریت نقدینگی - ریسک نقدینگی و قیمت دارایی ها- ریسک نقدینگی و بحران حاضر: چرخه نزولی نقدینگی- ریسک و انواع آن- ریسک تجاری و غیرتجاری- ریسک سیستماتیک و غیرسیستماتیک- روش‌های اندازه‌گیری ریسک- ریسک اعتباری- اندازه‌گیری ریسک اعتباری- ریسک عملیاتی- ریسک بازار- ریسک قانونی- پیشینه تحقیق.

دوگونه نقدینگی وجود دارد: نقدینگی بازار (Market Liquidity)، شاید نقدشوندگی بازار مفهوم مورد نظر را بهتر برساند و نقدینگی تامین مالی (Funding liquidity). نقدشوندگی بازاری یک اوراق بهادار خوب است اگر به راحتی بتوان آن را معامله نمود، به بیان دیگر شکاف بین قیمت های دستورات خرید و فروش وارده برای آن (Bid asu Spread) کم باشد، نوسانات شدید نداشته، و انعطاف قیمتی اش بالا باشد و البته همچنین کسب اطلاعات در مورد آن آسان باشد (از جمله از طریق بازارهای OTC).همچنین نقدینگی تامین مالی یک بانک یا سرمایه گذار مناسب ارزیابی می شود، اگر منابع مالی کافی به واسطه سرمایه خود یا وام های وثیقه ای در اختیار داشته باشد. (Collateralized Loans به وام هایی گفته می شود که وام گیرنده در ازای دریافت آن دارایی های را به عنوان تضمین وام به وثیقه نزد بانک می سپارد – م). با در نظر داشتن این دو تعبیر، معنای ریسک نقدینگی آشکار می گردد.ریسک نقدینگی (نقدشوندگی) بازار عبارت است از خطر بدتر شدن وضعیت نقدینگی بازار هنگامی که فرد احتیاج به معامله دارایی اش دارد.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.